• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
7

پیام تسلیت مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رئیس جمهور

  • کد خبر : 130025
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
پیام تسلیت مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رئیس جمهور
در پی سانحه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، محمدرضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این واقعه را تسلیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار مانا در متن پیام مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آمده  است: 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مظلومانه حضرت آیت­‌الله رییسی، رئیس جمهور با اخلاق و خدوم مردم ایران، وزیر پرتلاش امور خارجه، نماینده محترم ولی­‌فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار دلسوز استان آذربایجان شرقی، غمی جانسوز بر دل مردم ایران نهاد.

بدون شک، نام پرافتخار ایشان در پیمانی که برای خدمتگزاری به مردم و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خداوند بسته بود و شتابان و نیکو طی مسیر کرد، هماره ماندگار و سرلوحه خدمت برای آیندگان خواهد بود. خداوند در توفیق خدمت بر او منت نهاد و نعمتش را تمام و پاداش آن را در فرجام کار، سعادت و شهادت قرار داد. گوارایشان باد.

خانواده بزرگ گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در غم از دست دادن رئیس ­جمهور خدمتگزار و همراهان ایشان که همواره حامی و پشتیبان ناوگان ملی کشتیرانی بوده­‌اند، به سوگ نشسته و بر عزم و اراده بیشتر برای خدمتگزاری و خدمت­‌رسانی به مردم که خواسته رئیس جمهور فقیدمان بود، با اراده­‌تر و استوار خواهد ماند.

محمدرضا مدرس خیابانی

نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

https://tejaratava.ir/?p=130025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.