• امروز : جمعه - ۲ آذر - ۱۴۰۳
7
مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین:

روابط عمومی هوشمند و داده محور قلب تپنده سازمان است

  • کد خبر : 129382
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۱۴
روابط عمومی هوشمند و داده محور قلب تپنده سازمان است
سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ روابط عمومی، ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت و روابط عمومی را قلب تپنده سازمان دانست.

استاد انگیزه، تعامل، هوشیاری، ایده پردازی و تعهد سازمانی را از ویژگی های اصلی فعالان در حوزه روابط عمومی بیان کرد و گفت: گستره فعالیت در این حوزه بسیار وسیع و پایان ناپذیر است و تنها افراد متخصص، خلاق و با انگیزه می توانند با ارائه ایده های نو و هوشمندانه در این حوزه موفق و پیروز میدان شوند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین شفاف سازی و آگاهی بخشی از فعالیت سازمان، معرفی دقیق محصولات، تولید محتوا با رویکردی هدفمند در جهت رشد و تعالی سازمان و افزایش رضایت کاربران و مشتریان را از اولویت های اصلی یک روابط عمومی خلاق و پیشرو خواند و افزود: امروز با گسترش رقابت میان برندهای مختلف در بازار، نیاز و ضرورت جامعه به روابط عمومی بیش از پیش احساس می شود و این موضوع مستلزم ترسیم نقشه راه و استراتژی دقیق از سوی روابط عمومی است تا بتواند سازمان را به خواستگاه و سرمنزل مقصود رساند.

استاد روابط عمومی هوشمند و داده محور را عامل موثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف بیان کرد و گفت: با ابزارهایی که امروز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات وجود دارد، روابط عمومی هوشمند و داده محور نقش موثری در معرفی برند سازمانی، شناخت نیاز مشتریان، نحوه ارائه سرویس ها و محصولات و در نهایت پیشرفت سازمان خواهد داشت.

سید محمد حسین استاد در پایان خاطر نشان کرد: با تلاش فعالان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه، امروز روابط عمومی جایگاه اصلی خود را در سازمان پیدا کرده است و بی شک با تعلیم نیروهای مستعد، با انگیزه و خلاق، در سال های آتی شاهد پیشرفت چشمگیری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی خواهیم بود.

https://tejaratava.ir/?p=129382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.