بدینوسیله به اطلاع تمامی مشتریان ارجمند میرساند به منظور ارتقای کیفی و بهینهسازی خدمات بانکداری، از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز یکشنبه مورخ ۱۹ فروردین ماه به مدت سه ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز میتوانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.
گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند میباشد.