به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید بر خانه ماندن بهترین راه برای کاهش تردد های غیر ضروری و همچنین کاهش مراجعه به شعب بانک ملی ایران با بروز رسانی صفحه سوالات متداول در کنار واحد ارتباط مردمی خود (۰۲۱۶۴۱۴۰) پاسخگوی مشتریان خود می باشد .
مشتریان و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به این صفحه به آدرس https://bmi.ir/fa/faq/cat-3 پاسخ های سوالات خود را در بخش های خدمات الکترونیک، تسهیلات، امور حقوقی، ارزی و ریالی دریافت کنند .
بهترین راه برای دسترسی آسان و سریع به پاسخ های ضروری استفاده از خدمات و امکاناتی است که بانک ملی ایران در اختیار مشتریان و کاربران گرامی قرار می دهد.
با استفاده از این امکانات در خانه بمانیم و در قطع زنجیره کرونا موثر باشیم.
در سایت بانک ملی ایران نیز پاسخگوی شما هستیم
صفحه پاسخ به سوالات متداول سایت بانک ملی ایران به پرسش های شما پاسخ می دهد.
https://tejaratava.ir/?p=11581