• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
6
توسعه و حفظ بازارهای صادراتی

برگزاری بزرگترین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات در تهران

  • کد خبر : 108221
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
برگزاری بزرگترین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات در تهران
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته با حضور و مشارکت 150 شرکت داخلی و خارجی و همچنین مشارکت پررنگ شرکت های دانش بیان و استارتآپی از 13 تا 16 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران؛ دکتر عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری با حضور اصحاب خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با شعار تبلیغات، تحول و رونق کسب کار برگزار خواهد شد.
وی به برنامه های متنوع نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت: در این مایشگاه سامانه جامع تبلغات نیز رونمایی خواهد شد که بر اساس این سامانه از این پس صدور همه مجوزهای تبلیغاتی از این سامانه خواهد بود.
مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و برگزاری چند کارگاه آموزش درباره هوش مصنوعی در تبلیغات، نقش برند در ارتباطات تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش از جمله برنامه های جانبی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی و زنجیره صادرات است.
دکتر سید علی اعتدالی؛ رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی و زنجیره صادرات هم گفت:در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی کشورهای چین، ژاپن و ترکیه حضور و مشارکت دارند.
وی اضافه کرد: در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت برگزار می شود، برترین شرکت های مختلف در حوزه ای مختلف صنعت تبلیغات و بازاریابی، برند سازی گردهم می آیند تا نوین ترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.
اعتدالی افزود: در این نمایشگاه انواع کالاها و خدمات عمومی و تخصصی، رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری ، نوشتاری و گفتاری)، فن آوری اطلاعات، تبلیغات محیطی، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای، تبلیغات کالاهای صادراتی، برندهای تجاری و تبلیغاتی، روابط عمومی ها، سازمان ها و مراکز اطلاع رسانی، فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار، تکنیک های بازاریابی و پیشبـرد فروش، ارتقا فـروش، چـاپ و خدمات دیجیتالی، ماشین های چاپ الکترونیکی، تجهیزات و مواد اولیه، طراحی بسته بندی، طراحی و ایده پردازی، تکنولوژی نور پردازی، رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات، ماشین آلات لیزری، تجهیزات و خدمات صوتی، تصویری، سینمایی و عکاسی و ماشین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه ارائه خواهد شد.
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه افزود: معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک های بازاریابی و ارتقاء فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبغلیات و بازاریابی و توسعه صادرات مهمترین اهداف برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته است.
اعتدالی خاطر نشان کرد:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است چند هیات بازرگانی از کشور های عراق و افغانستان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه ها و سالن ها با شرکت های ایرانی وارد مذاکره شوند.
بی شک در دنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی در عرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و بنگاههای اقتصادئی بر پایه همین برند سازی و بازار یابی است که می توانند در گود رقابت باقی بمانند. براین اساس بنگاه های اقتصادی همواره تلاش دارند تا بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی، برند سازی و بازاریابی را اجراکنند تا بتوانند در بازار داخلی و خارجی توان رقابت داشته باشند.در این بین بی‌تردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش نوین بازاریابی است،لذا برگزاری چنین نمایشگاه های می تواند از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی،زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه هر روز از ساعت۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

https://tejaratava.ir/?p=108221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.