به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران؛ دکتر عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری با حضور اصحاب خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با شعار تبلیغات، تحول و رونق کسب کار برگزار خواهد شد.
وی به برنامه های متنوع نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت: در این مایشگاه سامانه جامع تبلغات نیز رونمایی خواهد شد که بر اساس این سامانه از این پس صدور همه مجوزهای تبلیغاتی از این سامانه خواهد بود.
مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و برگزاری چند کارگاه آموزش درباره هوش مصنوعی در تبلیغات، نقش برند در ارتباطات تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش از جمله برنامه های جانبی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی و زنجیره صادرات است.
دکتر سید علی اعتدالی؛ رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی و زنجیره صادرات هم گفت:در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی کشورهای چین، ژاپن و ترکیه حضور و مشارکت دارند.
وی اضافه کرد: در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت برگزار می شود، برترین شرکت های مختلف در حوزه ای مختلف صنعت تبلیغات و بازاریابی، برند سازی گردهم می آیند تا نوین ترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.
اعتدالی افزود: در این نمایشگاه انواع کالاها و خدمات عمومی و تخصصی، رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری ، نوشتاری و گفتاری)، فن آوری اطلاعات، تبلیغات محیطی، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای، تبلیغات کالاهای صادراتی، برندهای تجاری و تبلیغاتی، روابط عمومی ها، سازمان ها و مراکز اطلاع رسانی، فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار، تکنیک های بازاریابی و پیشبـرد فروش، ارتقا فـروش، چـاپ و خدمات دیجیتالی، ماشین های چاپ الکترونیکی، تجهیزات و مواد اولیه، طراحی بسته بندی، طراحی و ایده پردازی، تکنولوژی نور پردازی، رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات، ماشین آلات لیزری، تجهیزات و خدمات صوتی، تصویری، سینمایی و عکاسی و ماشین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه ارائه خواهد شد.
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه افزود: معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک های بازاریابی و ارتقاء فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبغلیات و بازاریابی و توسعه صادرات مهمترین اهداف برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته است.
اعتدالی خاطر نشان کرد:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است چند هیات بازرگانی از کشور های عراق و افغانستان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه ها و سالن ها با شرکت های ایرانی وارد مذاکره شوند.
بی شک در دنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی در عرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و بنگاههای اقتصادئی بر پایه همین برند سازی و بازار یابی است که می توانند در گود رقابت باقی بمانند. براین اساس بنگاه های اقتصادی همواره تلاش دارند تا بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی، برند سازی و بازاریابی را اجراکنند تا بتوانند در بازار داخلی و خارجی توان رقابت داشته باشند.در این بین بیتردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش نوین بازاریابی است،لذا برگزاری چنین نمایشگاه های می تواند از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی،زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه هر روز از ساعت۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.
توسعه و حفظ بازارهای صادراتی
برگزاری بزرگترین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات در تهران
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته با حضور و مشارکت 150 شرکت داخلی و خارجی و همچنین مشارکت پررنگ شرکت های دانش بیان و استارتآپی از 13 تا 16 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
https://tejaratava.ir/?p=108221