به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون؛ در ابتدای این جلسه محمد حسین یوسفی به ارائه عملکرد شبکه فروش در سال های اخیر و ارائه تحلیل آماری آن پرداخت.
وی با تاکید بر اهتمام بیشتر اعضای شبکه فروش در یازدهمین سال فعالیت شرکت بیمه تعاون و همچننین اشاره به افزایش سرمایه۱۴۰درصدی، افزود: درصدد ارائه خدمات آموزشی به شکل حضوری و الکترونیکی هستیم تا امکان بهره مندی تمامی نمایندگان و مشاوران در هر لحظه و هر مکان فراهم شود.
مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون در ادامه به اهمیت برگزاری جلسات آموزشی و همفکری با اعضای شبکه فروش در اجرای طرح های پیش رو اشاره و اظهار داشت: در تلاش هستیم تا درک مشترکی بین همکاران و اعضای سازمان فروش ایجاد نماییم تا موجبات هم افزایی و موفقیت بیشتر در صنعت بیمه را فراهم آوریم.
در ادامه این جلسه مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه تعاون ضمن بیان اینکه این جلسه به منظور شنیدن نقطه نظرات مدیران عالی سازمان فروش در حوزه بیمه های زندگی و بررسی راه کارهای افزایش پرتفو تشکیل شده است، از اقدامات انجام شده در طول یک سال گذشته و برنامه آتی در حوزه آموزش سخن گفت و به سوالات مدیران عالی سازمان فروش پاسخ داد.
در انتهای این نشست نیز کلیات طرح بیمه و بانک که خدمتی جدید از بیمه تعاون می باشد معرفی، نحوه اجرای آن تشریح و راهکارهای عملی تحقق اهداف مدنظر بررسی شد.