به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس- هدف اصلی این اقدام، ترویج رویکرد مسوولانه و تلاش ایران خودرو در ایجاد اثرات مثبت اجتماعی برای ارتقای تصویر ذهنی سازمان، همراه با ارایه محصولات متنوع و جدید برقی است.
همچنین تبادل و انتقال تجارب در حوزه مسوولیت های اجتماعی با سایر شرکت های حاضر و مخاطبان علاقه مند در نمایشگاه در زمینه تدوین گزارش عملکرد پایدار بر مبنای استاندارد جهانی GRI، توانمندسازی و مهارت افزایی در جامعه، حمایت مسوولانه از کسب و کارهای خرد و توسعه فعالیت های مشارکتی در امور خیریه انجام میگیرد.
گفتنی است، تنها غرفه مسوولیت اجتماعی حاضر در نمایشگاه متعلق به شرکت ایران خودرو بوده که نشاندهنده جایگاه و اهتمام این گروه صنعتی نسبت به حوزه مسوولیت اجتماعی سازمانی است.
معرفی ابتکارات و دستاوردهای حوزه مسوولیت های اجتماعی ایران خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو
شرکت ایران خودرو، در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران، مجموعه اقدامات و دستاوردهای خود را در حوزه مسوولیت های اجتماعی برای عموم بازدید کنندگان و سایر شرکت های حاضر در نمایشگاه معرفی کرد.
https://tejaratava.ir/?p=106439