• امروز : جمعه - ۲ آذر - ۱۴۰۳
8

پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس بیمه ایران

  • کد خبر : 105229
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس بیمه ایران
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پیامی به مناسبت 15 آبان 1402، با تشریح چکیده ای از توفیقات بیمه ایران و نوید اعلام آمادگی شرکت برای ارائه اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و طرح و فراخوان تکافل بیمه ایران، هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران را تبریک گفت.

‏    متن پیام مهندس حسن شریفی به شرح زیر است:‏

    به فضل خداوند منان، هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران را در حالی به نظاره نشسته ایم که اصالت و خوشنامی این شرکت بلند آوازه به عنوان «بنیان­گذار صنعت بیمه در کشور» به همگی ما متذکر می شود که مسئولیت بسیار سنگینی در قبال این گنج ملی و امانتی گرانبها که به ما سپرده شده است، داریم.

   در آغاز هشتاد و نهمین سال فعالیت شرکت مان، ارائه خدمات باکیفیت، با سرعت و بدون وقفه و با استفاده از ابزارهای نوین به مشتریان و ذی نفعان مان همچنان تعهد همیشگی ماست و بدون تحقق این مهم، خدمت بی منت آنچنان که بایسته و شایسته است تحقق نخواهد یافت.

     اکنون زمان آن رسیده است که مفاهیم و اهدافی چون «ما می توانیم» و «خدمت بی منت»را با ابزارها ی نوین و شیوه هایی جذاب و متناسب با نیازهای روز مردم، گسترده تر و شیرین تر از همیشه به جان و روح ملت بچشانیم.

افتخار دارم به استحضار همکاران محترم در سراسر کشور برسانم که در آستانه طلیعه هشتاد و نهمین سال فعالیت بیمه ایران ، پس از تلاش های مستمر برای تبیین و فرهنگ سازی و استقبال از مقوله تأمین مبتنی بر تکافل برای مدیران و کارشناسان شرکت الگوی اجرایی پنجره تکافل شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان یکی از مهمترین طرحهای صنعت بیمه کشور در سال جاری و در زمینه تحقق نوآوری های تحول آفرین، دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ در آیینی ویژه به مناسبت هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس بیمه ایران معرفی می شود. فراخوان این طرح از ۱۵ آبان آغاز و با رسیدن به حد نصاب های مقرره برای تعداد تکافل شوندگان پوشش های تکافلی آغاز می شود .

   سیاستهای کلان شرکت بر اساس پاسخگویی به نیاز های بیمه ای مردم، به ویژه رسیدگی و پرداخت با کیفیت خسارت در حداقل زمان ممکن برنامه ریزی شده است تا بیمه گذاران با آرامش و اطمینان خاطر پوشش بیمه ای مناسب خود را تهیه کنند و با همین رویکرد بود که در یک سال گذشته موفق به راه اندازی سامانه های برخط پرداخت خسارت در رشته های ثالث و   بیمه های درمان شدیم.

   پرداخت میانگین روزانه ۹۴ میلیارد تومان خسارت به مردم و زیاندیدگان بخش های صنعتی، تولیدی و خدماتی کشور توسط شرکت بیمه ایران، رشد ۴۵ درصدی تولید حق بیمه و افزایش سهم بیمه های زندگی در پرتفوی شرکت با رشد ۲۹ درصدی تولید حق بیمه های عمر و افزایش ۴۴ درصدی ارزش روز سرمایه‌گذاری‌های بورس بیمه در هفت ماهه امسال، تحول آفرینی دیجیتال و بیمه  گری هوشمند، راه اندازی اپلیکیشن موبایلی درمان، ‏بهینه سازی ‏پورتفوی،  مدیریت بهینه ریسک با رد و کاهش ۲۰ درصدی قراردادهای دارای ریسک نامتعارف، ‏حمایت از اقتصاد و سرمایه های ملی با تامین پوشش‌های بیمه‌ای سنگین مورد نیاز ‏‎اقتصاد ملی با ‏تحت پوشش بیمه ‏های اتکایی قرار دادن معادل ۱۴۸ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان از سرمایه های ملی ‏کشور با حدود ۷ درصد افزایش (برای نیمه اول امسال)‏، راه اندازی سامانه سوت زنی، برگزاری حدود ‏‏۱۵۰ هزار نفر ساعت دوره های آموزشی برای حدود ۱۷ هزار تن از همکاران ستادی و نمایندگان ‏دفاتر فروش،‎‏ ارائه بسته بیمه ای جدید و خدمات به زوار اربعین با تشکیل موکب های مجهز ، کسب دوباره سطح یک توانگری مالی و دستیابی به بالاترین ظرفیت ‏نگهداری ریسک در صنعت بیمه کشور با رقم ۷۸ هزار میلیارد ریال، پاسخگویی به ۵۰۰ هزار تماس ‏مردمی طی سه ماه دوم امسال در مرکز ‏جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران (‏SRM‏) اخذ گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان ، ‏‎ادامه ‏سفرهای استانی و دیدارهای مردمی مدیرعامل در سال جاری و ده ها برنامه  و طرح دیگر از جمله ‏توفیقات یک سال اخیر بیمه ایران در صحنه اقتصاد ملی کشور بوده که به همت والای کارکنان و ‏همکاران نماینده پر تلاش شبکه فروش شرکت حاصل شده است و حکایت از توانگری بالای بیمه ‏ایران به لحاظ مالی و نیروی انسانی متعهد و متخصص دارد.   ‏

    بیمه ایران که بنا به نظر سنجی های معتبر سراسری از «بالاترین سطح رضایتمندی» در جمع مشتریان و بیمه گذاران خود در صنعت بیمه کشور برخوردار است، بنا به تصریح صاحب نظران توانسته است نسبت به دیگر فعالان شرکت های بیمه ای، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب نماید و نمادی باشد در تحقق آرمان تأمین مالی بخش واقعی اقتصاد توسط صنعت بیمه .

    این شرکت با تلاش متخصصین حوزه‌های فنی، فناوری و مالی توانسته است مسیر تحول دیجیتال و ورود به دنیای تجارت هوشمند با ارائه خدمات بیمه گری به‌صورت آنلاین و پرداخت خسارت‌ها بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان از طریق سامانه بیمه ایران من و راه اندازی نسخه های جدید سامانه های آماری و هوش تجاری را در شرکت سهامی بیمه ایران، دنبال کند.

. . . و این راه با قدرت و صلابت همچنان ادامه دارد.

در پایان، اینجانب ‏به نمایندگی از اعضای محترم هیات مدیره شرکت ‏سهامی بیمه ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکاران درگذشته مان، فرا رسیدن هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس بیمه ایران را به همکاران عزیزم در بدنه شرکت  و واحدهای ستادی و اجرایی و شبکه گسترده نمایندگان خدوم در سراسر کشور و همکاران و نمایندگان خارج از کشور تبریک و تهنیت می‌گویم و ضمن طلب یاری و مودت از ایشان در ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات به مردم، برای ‏همگی از خدوند منان آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت روزافزون دارم.‏

حسن شریفی

https://tejaratava.ir/?p=105229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.