محمد شیخ حسینی در بیست و یکمین نشست شورای معاونین اعلام کرد: راه اندازی و استفاده از سامانه «تی تی پلاس» به عنوان بخشی از یک پلت فرم نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است.
وی افزود: خوشبختانه پیش از برگزاری مراسم اربعین به تعدادی از دانشجویان عضو صندوق رفاه دانشجویان که از طریق سامانه تی تی پلاس اقدام به افتتاح غیرحضوری حساب کرده بودند،تسهیلات پرداخت شد.
شیخ حسینی ادامه داد: همکاری معاونت فناوری و شرکت سمات در راه اندازی سامانه تی تی پلاس قابل تقدیر است که می توان همکاری های بیشتری را برای این دو مجموعه تعریف کرد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: سامانه تی تی پلاس این ظرفیت را دارد که خدمات متنوعی از مسیر این سامانه به مشتریان بانک ارائه دهد.
وی گفت: موضوع لجستیک سامانه را می توان از طریق مرکز نوآوری توسعه تعاون(منتا) پیش برد.
شیخ حسینی افزود: اجرای آزمایشی سامانه تی تی پلاس موفقیت آمیز بود و می توان در آینده نزدیک در اختیار عموم مشتریان و شهروندان قرارگیرد تا همه از خدمات آن بهره مند شوند.
وی اعلام کرد:در موضوعاتی همچون جذب منابع و وصول مطالبات طرح های انگیزشی خوبی تدوین شده است و تاکید کرده ام که پاداش این طرح های انگیزشی به صورت ماهانه پرداخت شود.
به گفته مدیرعامل بانک توسعه تعاون،معرفی و عرضه محصولات جدید بانک همچون«رویان»،«مائده» و«رونق تعاون» و عملیاتی شدن سامان تی تی پلاس نیاز به یک هم زبانی و همفکری دارد که در روزهای آینده جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران شعب استان ها،معاونین ،روسای شعب و مدیران ارشد بانک برگزار می شود.
وی ادامه داد:اولویت مهم دیگر این است که شعبه مرکزی بانک توسعه تعاون تا پایان مهر ماه به ساختمان خدامی منتقل شود.
شیخ حسینی یادآور شد: به سرانجام رسیدن پروژه خدامی نتیجه اراده و همکاری جمعی اعضای هیات مدیره،مدیران و همکاران بانک بود که نیاز است تا تحویل نهایی این ساختمان، همکاری ها و هماهنگی ها ادامه یابد.
در بخش دیگری از این نشست موضوع سیستمی کردن کارمزدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت که شیخ حسینی تاکید کرد: تمام خدماتی که امکان دریافت سیستمی کارمزد را دارند باید در سامانه های خدمات بانکی تعبیه شوند.
در بیست و یکمین نشست شورای معاونین ،اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات خود درباره موضوعات مطرح شده پرداختند.
گسترش بانکداری دیجیتال نیاز به فرهنگ سازی در تمام سطوح بانک توسعه تعاون دارد
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان این که توسعه خدمات غیر حضوری در راستای تحول دیجیتال به عنوان یکی از راهبردهای سال ۱۴۰۲ تعیین شده است،گفت:لازمه استفاده از خدمات دیجیتال این است که فرهنگ آن در تمام ارکان بانک اعم از ستاد و صف جاری شود.
https://tejaratava.ir/?p=100247