• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر

  • کد خبر : 22702
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر
پایگاه مقاومت بسیج شهدای مرصاد بیمه دانا، سوم خرداد، سالروز خجسته آزادسازی خرمشهر را گرامیداشت.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه بسیج بیمه دانا، این پایگاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:

سوم خرداد ۶۱ برگ زرین و برجسته ای در تقویم حماسه آفرینی و فداکاری ملت رشید و قهرمان ایران اسلامی است. آزادسازی خرمشهر فقط رهایی یک جغرافیای کوچک از چنگال دشمن بعثی نبود؛ بلکه جلوه گاه جغرافیای گسترده ی ایثار، وحدت و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران بود که با هدایت امام راحل و جانفشانی شهدای عزیز به ثمر نشست.

با وجود اینکه قریب به چهار دهه از آن اتفاق نیکو و مبارک می گذرد اما حلاوت و شیرینی این پیروزی عظیم و شگفت انگیز که سبب دگرگونی و شکست معادلات جنگی و سیاسی دشمن شد همچنان در یاد و کام همه ی مردم مانده است.

تقارن مبارک ایام پیروزی مقاومت در جنگ غزه با سالروز آزادسازی خرمشهر نویدبخش و بشارت دهنده رهایی قبله اول مسلمین از دست رژیم مجعول و غیرقانونی صهیونیست توسط جبهه مقاومت در کشورهای مختلف اسلامی است.

پایگاه مقاومت بسیج شهدای مرصاد بیمه دانا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت وهمچنین شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، ضمن محکوم نمودن جنایات وحملات اخیرهوایی به مردم مظلوم فلسطین فرا رسیدن سالروز فرخنده آزادسازی خرمشهر قهرمان را خدمت مقام معظم رهبری و عموم رزمندگان بسیجی تبریک وتهنیت عرض نموده و یقین داردکه جوانان امروزی همچون رزمندگان عملیات غرورآفرین بیت المقدس، پیروزی های بزرگی را در عرصه های مختلف رقم خواهند زد تا پیام خرمشهر قهرمان در  تاریخ این مرز بوم ماندگار بماند.

https://tejaratava.ir/?p=22702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.