• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

کشف ۶ تن مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور

  • کد خبر : 5608
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کشف ۶ تن مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور
سردار " احمدعلی گودرزی " اظهار داشت: مرزداران استان سیستان و بلوچستان با تشدید اقدامات و رصد تحرکات گروه های سازمان یافته در مرزهای شرقی کشور، از تجاوز و نفوذ قاچاقچیان به داخل کشور جلوگیری کردند.

وی افزود: در این راستا بامداد امروز، مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با کار اطلاعاتی موفق به کشف ۴۷۳۲کیلوگرم تریاک،۸۶۶ کیلوگرم مرفین،۲۴۱کیلوگرم کراک،۱۳۲کیلوگرم کراک رنگی،یک قبضه سلاح کلاش همراه۳تیغه خشاب ،۳دستگاه بی سیم دستی، و ۴دستگاه خودرو تویوتا شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به رصد فعالیت های اعضای باند مذکور خاطرنشان کرد: هنگامی که اعضای این باند قصد داشتند با استفاده از تاریکی شب این محموله را وارد کشور کنند در تور مرزبانان ناجا گرفتار شدند که با تنگ شدن عرصه و حجم آتش سنگین مرزبانان، با بجا گذاشتن خودروها ، ادوات و محموله در محل به داخل کشور هم جوار متواری شدند.

وی یادآور شد: همچنین شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی زابل،۴۷ کیلوگرم تریاک و … ، ۲ دستگاه دوربین دید در شب،۲قبضه سلاح وینچستررا در یک عملیات ضربتی کشف ویک نفر را دستگیر کردند.
سردار گودرزی مجموع مواد مخدر کشف شده طی این دو عملیات مرزبانی را ۶ هزار و ۱۸ کیلوگرم اعلام کرد.

کشف بیش از ۵۶ هزار راس دام قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون
سردار “احمدعلی گودرزی” در ، در تشریح موفقیت های مرزبانان نیروی انتظامی در سال جاری اظهار داشت: طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق انجام می شود، همچنین در راستای تحقق منویات و فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و همچنین تحقق شعار سال، برخورد با قاچاقچیان از اولویت های جدی مرزبانان نیروی انتظامی بوده و موضوع همواره در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در راستای مقابله جدی با قاچاق در مرزهای کشور و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، از ابتدای سال جاری تاکنون با هدایت و برنامه‌ریزی های انجام شده در طرح های مختلف، مرزبانان غیور موفق شدند ۵۶ هزار و ۶۶۶ راس دام (افزایش ۱۳ برابری کشف احشام قاچاق)، ۱۰ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۵۵۱ میلیون لیتر سوخت از نوع گازوئیل، بیش از ۱۱ میلیون اقلام دارویی، ۴ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۱۲۹ کیلوگرم پودر نیروزا و یک میلیون و ۵۰۹ هزار و ۶۳۲ قلم لوازم آرایشی قاچاق را کشف کنند.
فرمانده مرزبانی ناجا در پایان تاکید کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصادی بدانند مرزبانان نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی، کوچکترین تحرکات در مرزها را زیر نظر گرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

https://tejaratava.ir/?p=5608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.