• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

مدیرعامل پاکسان؛ باید کشور را به دست افراد اصلح بسپاریم

  • کد خبر : 24599
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
مدیرعامل پاکسان؛ باید کشور را به دست افراد اصلح بسپاریم
پايگاه خبري تحليلي پاکسان نيوز: مديرعامل پاكسان، پرسنل اين مجموعه را به مشاركت حداكثري در انتخابات رياست جمهوري دعوت نمود.

حسن بقائی مدیرعامل پاکسان با اشاره به اهمیت فزاینده این دوره از انتخابات گفت: امروز ایران ما برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمند است.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: دست یابی به هر دستاورد ارزشمندی نیازمند رعایت قاعده و قوانین آن موضوع است و از ویژگی های کشوری قدرتمند مشارکت حداکثری در انتخابات است. به فرموده مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان انتخابات متعلق به همه مردم ایران است و نباید به فریب های دشمنان خارجی و داخلی توجه نمود.

بقائی با بیان اینکه کسانی که مردم را از انتخابات دلسرد می کنند دلسوز مردم نیستند یادآورشد: اصل و بنای این کشور ولایت فقیه و جمهوری اسلامی است و خوشبختانه مردم فهیم ایران خصوصا پرسنل زحمتکش این مجموعه به این امر باور داشته و این باورمندی، مایه اتحاد و همبستگی در سطح کشور شده است.

مدیرعامل پاکسان دعوت به حضور آحاد مردم در انتخابات را وظیفه شرعی همگان معرفی کرد و گفت: همه افراد جامعه باید خود را موظف بدانند که مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند تا توطئه های دشمن بی اثر شده و بتوانیم تصویری از یکپارچگی و اتحاد و اعتقاد به جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.

بقائی با اشاره به خصوصیات فرد اصلح که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید فرموده اند یادآورشد: انتخاب ما باید اصلح ترین فرد صالح بر اساس معیارهای مورد تاکید مؤکد معظم‌له باشد تا در کشور عزیزمان شاهد تشتت و بی ثباتی نباشیم و امور کشور را به فرد شایسته ای بسپاریم.

انتخاب فردی اصلحطبق اصل ۱۱۷ قانون اساسی برای قرار گرفتن در مهمترین مسند مدیریت کشور به نام رئیس جمهوری مطرح است و بنابراین شهروندان با احساس تکلیف و وظیفه شرعی، ملی و میهنی در بزرگترین رویداد سیاسی مشارکت داشته باشند تا دشمنان این مرز و بوم که همواره با طراحی نقش‌های شوم به دنبال تضعیف نظام و ناکارآمد نشان دادن هستند، همانند گذشته از این رهگذر با دست خالی عبور کنند.

https://tejaratava.ir/?p=24599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.