• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

سیستم جدید پرسنلی، حقوق و دستمزد صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد

  • کد خبر : 40298
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
سیستم جدید پرسنلی، حقوق و دستمزد صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد
صبح امروز جلسه مدیریت منابع انسانی صندوق با موضوع معرفی و بررسی توانمندی های نرم افزار جدید پرسنلی، حقوق و دستمزد در سالن جلسات شهدای سلامت برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، صبح امروز جلسه مدیریت منابع انسانی با موضوع معرفی و بررسی توانمندی های نرم افزار جدید پرسنلی، حقوق و دستمزد با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق، رییس هیئت مدیره، مدیرکل حراست، مشاوران مدیرعامل، مدیران ستادی، روسای کارگزینی و نرم افزار در سالن جلسات شهدای سلامت برگزار شد.

در این جلسه غلامحسین مرادی مدیراداری و منابع انسانی ضمن تشریح ویژگی‌های این نرم‌افزار گفت: محاسبات حقوق و دستمزد ایران یکی از سخت‌ترین، پیچیده‌ترین و پر چالش ترین محاسبات حقوق در کل دنیا طبقه‌بندی می‌شود.این محاسبات به دلیل پارامترهای متنوع و موارد قانونی مثل بیمه و مالیات یکی از وقت‌گیرترین و خطاپذیرترین فعالیت‌های مستمر سازمان است که همواره با احتمال بروز خطاهای انسانی در جمع‌آوری اطلاعات کارکرد و محاسبه دقیق حقوق و مزایای پرسنل همراه خواهد بود .

وی افزود: محاسبات حقوق و دستمزد همیشه بخش مهمی از سازمان تلقی می‌شود و با توجه به حساسیت آن نیازمند استفاده از نرم‌افزاری است که بتواند علاوه بر دقت کافی تغییرات دستورالعمل‌ها داخلی و قوانین حاکمیتی را نیز اجرا نماید که این مهم با راه اندازی نرم افزار جدید پرسنلی و حقوق و دستمزد چارگون تحقق می یابد.

در ادامه پس از صحبت های مدیراداری و منابع انسانی، دکتر اسلام کریمی ضمن قدردانی از تیم اداری در خصوص پی گیری و راه اندازی این سیستم در کمترین زمان ممکن گفت: دسترسی سریع و آسان به احکام، وجود شفافیت در ابعاد مختلف، ساده سازی قوانین و شفاف نمودن رویه ها عامل مهمی در ارتقاء سلامت اداری به شمار می رود .

وی خاطر نشان کرد: برای آنکه بتوان شفافیت و رضایتمندی را افزایش داد لازم است تا از یک راهکار یکپارچه نرم افزاری در کنار راهکارهای غیر نرم افزاری در جهت مدیریت منابع انسانی استفاده کرد.حال اگر این راهکار در بستر وب باشد، محدودیت در تعریف پرسنل وجود نداشته باشد، به روز و براساس آخرین قوانین باشد، صفحه کاربری اختصاصی برای هرپرسنل طراحی شده باشد، محاسبه حقوق و مزایا دقیق، شفاف و کامل باشد میتوان آن راهکار را مورد بررسی قرار داد.

در پایان نشست مقرر شد پرداخت حقوق و مزایا در ماه جاری از طریق سیستم جدید حقوق و دستمزد انجام شود.

https://tejaratava.ir/?p=40298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.