• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
5

سهامداران بیمه ملت، گواهی سهام خود را غیرحضوری دریافت کنند

  • کد خبر : 32462
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
سهامداران بیمه ملت، گواهی سهام خود را غیرحضوری دریافت کنند

سرپرست مدیریت مالی شرکت بیمه ملت، نحوه دریافت گواهی سهام این شرکت را تشریح کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مهناز ابراهیمی اهمیت تسریع در پاسخگویی به سهام‌داران را برشمرد و گفت: گواهینامه‌های سهام به سهامداران از طریق درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه به صورت غیرحضوری، در دسترس ایشان قرار گرفته است.
سرپرست مدیریت مالی بیمه ملت، با تاکید بر تلاش‌های انجام گرفته برای تسهیل ارائه خدمات به سهامداران افزود: راهنمای دریافت گواهی سهام بیمه ملت، در منوی «امور سهام» قابل دانلود است و سهام‌داران می‌توانند با مطالعه این راهنما برای دریافت گواهی سهام خود بدون مراجعه حضوری اقدام کنند.
وی در همین خصوص ادامه داد: با توجه به این‌که نفوذ روزافزون اینترنت موجب افزایش رضایت آحاد کاربران از خدمات غیرحضوری شرکت‌ها شده است، امکان دریافت گواهی سهام بیمه ملت به صورت غیرحضوری به کاربران و سهامداران فراهم شده است.

۱ – ثبت‌نام در سایت سجام
در قدم نخست باید وارد سایت sejam.ir شوید و شماره همراه خود را وارد کنید تا کد برای شما پیامک شود. پس از واردکردن کد ارسالی، شما وضعیت اولیه را پشت سر گذاشتید و در مرحله بعدی، لازم است فرم‌های مربوطه را با اطلاعات صحیح پر کنید.
این اطلاعات، در چند دسته هویتی، ارتباطی، سهامداری، شغلی، مالی و اطلاعات حساب بانکی، تقسیم‌بندی می‌شوند.
بعد از تکمیل مراحل ثبت‌نام در سامانه سجام و پذیرفتن تعهدات استعلام اطلاعات هویتی، اطلاعات کدهای سهامداری و اطلاعات حساب بانکی شخص گرفته‌شده و در صورت تایید کد پیگیری برای شخص پیامک می‌شود، در این مرحله شخص، راستی‌آزمایی شده و شروع از قسمت «ثبت‌نام اولیه» ثبت‌نام را آغاز می‌کنید.
پس از ثبت‌نام در سامانه، یک کد ۱۰ رقمی برای شما پیامک می‌شود که باید با استفاده از آن احراز هویت الکترونیکی را از طریق اپلیکیشن‌های سیگنال، آپ و کارگزاری آشنا انجام دهید و یا با مراجعه به یکی از شعب منتخب دفاتر الکترونیک دولت یا کارگزاری‌ها، مراحل نهایی را انجام دهید تا ثبت اطلاعات شما در سامانه سجام نهایی و احراز هویت شوید.

لینک سایت سجام                                https://www.sejam.ir

۲- دریافت گواهی سهام

جهت دریافت گواهی سهام، پس از ثبت‌نام در سامانه سجام سازمان بورس و اوراق بهادار، به سایت درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه با آدرس زیر مراجعه کرده و در قسمت گزارش دارایی‌ها، گواهی تعداد سهام خود نزد بیمه ملت را دریافت کنید.

https://ddn.csdiran.ir/login

https://tejaratava.ir/?p=32462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.