• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

«رستم قاسمی» درباره قانون جهش تولید مسکن به مجلس گزارش می‌دهد

  • کد خبر : 34365
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
«رستم قاسمی» درباره قانون جهش تولید مسکن به مجلس گزارش می‌دهد

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه هفته آینده این کمیسیون برای بررسی آخرین وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی‌کوچی در جمع خبرنگاران، از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه روز یکشنبه هفته آینده این کمیسیون برای بررسی آخرین وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن خبر داد.
وی بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی در این جلسه درباره برنامه‌های عملی خود پیرو اجرای این قانون به نمایندگان توضیح خواهد داد. البته مقرر شده است تا هر دو هفته یکبار وزیر راه و شهرسازی درباره اجرای این قانون به کمیسیون عمران گزارش دهد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره دیگر برنامه‌های هفته آینده کمیسیون متبوع خود، گفت: علاوه بر این، مقرر شده است تا شهردار تهران در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون حضور پیدا کند و درباره گسل‌های تهران و مقاوم سازی منازل بافت‌های فرسوده تهران، توضیحاتی به نمایندگان ارائه دهد.
وی تصریح کرد: همچنین قرار است وزیر صمت در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون عمران برای توضیح در خصوص اقدامات این وزراتخانه پیرامون تامین مصالح ساختمانی حاضر شود.
رضایی‌کوچی اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی هم به اتفاق وزیر راه و شهرسازی در جلسه دیگری در کمیسیون عمران مجلس حاضر خواهند شد و پیرامون اراضی شمال تهران و تعیین تکلیف این اراضی توضیح خواهند داد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: روز سه شنبه وزیر نیرو مهمان دیگر کمیسیون عمران خواهد بود و درباره انتقال آب خلیج فارس به استان‌های جنوبی کشور توضیح خواهد داد.

https://tejaratava.ir/?p=34365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.