• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

حمایت بانک مهر ایران از پیشگامان عرصه سلامت

  • کد خبر : 21904
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
حمایت بانک مهر ایران از پیشگامان عرصه سلامت
مدیر شعب بانک مهر ایران در خراسان جنوبی گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اقدامات خود را تا جايي که بيماري کرونا ريشه كن شود، ادامه خواهد داد و پشتيباني خود را در حد مقدورات، از پيشگامان عرصه سلامت اعلام مي‌كند.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، آئین رونمایی از مشارکت بانک مهر ایران در طرح شهید سلیمانی وزارت بهداشت، درمان، آموزش و پزشکی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با حضور وحید مرادنژاد مدیر شعب بانک مهر ایران در استان خراسان جنوبی، دکتر محمد دهقانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، شریف زاده سخنگوی ستاد کرونا استان و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه برگزار شد.

مرادنژاد، مدیر شعب بانک مهر ایران در خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: با رویکردی که مدیرعامل محترم بانک جناب آقای دکتر اکبری و اعضای محترم هیأت مدیره بانک داشته‌اند، این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی از قبیل ساخت مدرسه، خانه بهداشت و همچنین پرداخت تسهیلات به زنان سرپرست خانوار و خرید وسایل آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

وی بیان داشت: از جمله اقدامات مهم بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سال گذشته می‌توان به بیمه کردن ۵۰۰هزار خانه روستایی اشاره کرد که از این تعداد سهم استان خراسان جنوبی حدود ۸۷هزار خانه بود.

مدیر شعب بانک مهر ایران در خراسان جنوبی اظهار داشت: بانک مهر ایران ۱۳۰ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات پزشکی هزینه کرده و اقلام را در اختیار ۶۳ دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور قرار داده است که از این مقدار سهم استان خراسان جنوبی ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده است. ۱۶۲ قلم تجهیزات پزشکی سهم خراسان جنوبی شامل موارد مختلفی بوده از جمله ۱۳ کپسول اکسیژن و متعلقات، ۱۳ دستگاه ضدعفونی کننده UV، ۶۸ دستگاه تب‌سنج لیزری و ۶۸ دستگاه پالس اکسی‌متر.

مرادنژاد گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اقدامات خود را تا جایی که بیماری کرونا ریشه کن شود، ادامه خواهد داد و پشتیبانی خود را در حد مقدورات، از پیشگامان عرصه سلامت اعلام می‌کند.

مدیر شعب بانک مهر ایران در ادامه افزود: پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به کارکنان بهداشت و درمان در دستور کار بانک قرار دارد که با معرفی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کارکنان این بخش تخصیص خواهد یافت.

دکتر دهقانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز اظهار داشت: تنها عامل دلگرمی کادر درمان در ۱۵ ماه گذشته که شرایط سختی را در حوزه سلامت گذراندیم، حمایت نهادهای مختلف از جمله بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود بوده است. رویکردی که بانک مهر ایران دارد، بسیار قابل ستایش است.

وی اظهار کرد: بهترین راه‌حل مبارزه با بیماری کووید۱۹، داشتن مسئولیتهای فردی و اجتماعی است. مسئولیت فردی باید توسط افراد رعایت شود و مسئولیتهای اجتماعی نیز در ابعاد وسیع‌تر در کل جامعه رعایت و اعمال شود.

دهقانی در ادامه گفت: اقلام و تجهیزات پزشکی اهدایی توسط بانک مهر ایران پس از نیازسنجی به مراکز و بیمارستان‌های شهرستان‌های مختلف استان ارسال و در آنجا توزیع خواهد شد.

https://tejaratava.ir/?p=21904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.