• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اهمیت تحقیقات و نوآوری در بانک

  • کد خبر : 32846
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اهمیت تحقیقات و نوآوری در بانک
عضو هیات مدیره بانک ضمن حضور در اداره کل تحقیقات و نوآوری و آشنایی با فعالیت ها و عملکرد کنونی کارکنان، بر نقش و اهمیت این اداره در بانک تاکید کرد و کارکنان نیز در فضایی صمیمی دیدگاه های خود را ارایه دادند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علی موسوی زاده در جریان این بازدید از اقدامات موثر این اداره و تلاش بی وقفه همکاران در حوزه عملکردی تقدیر کرد و به اهمیت جایگاه ویژه تحقیقات و نوآوری و نقش آن در موفقیت بانک پرداخت.

وی با اشاره به بانکداری نوین در سطح جهان و نقش بانک ملی ایران در ایجاد تحولات نوآورانه و فناورانه در صنعت بانکداری و اقتصاد کشور بر حساسیت تحقیقات و نوآوری در بانک تاکید کرد.

موسوی زاده با بیان این که تحقیقات و پژوهش، موتور محرکه بانک است، اظهارداشت: برای پیشبرد اهداف و رسیدن به موفقیت در بانک باید با توسعه واحد تحقیقات و نوآوری به توسعه بانک برسیم.

موسوی زاده در ادامه ضمن تاکید بر جایگاه و اهمیت وجود اداره کل تحقیقات و نوآوری در جهت توسعه بانک، از همه همکاران این اداره کل خواست تا همگام با تغییرات نوین صنعت بانکداری و تحولات صورت گرفته در ارائه خدمات و کسب و کار در بانک با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای توسعه و تحقق اهداف بانک اهتمام ورزند.

علی موسوی زاده عضو هیات مدیره نیز با اشاره به اهمیت نقش کارکنان در پیشبرد و تحقق اهداف بانک، گفت: باید رویکردی اتخاذ گردد تا به طور سیستماتیک و با مکانیزه سازی فعالیت ها، کاهش فشار کاری بر منابع انسانی به عنوان ارزشمند ترین سرمایه بانک فراهم شود.

در پایان رضا مظفری رئیس اداره کل تحقیقات و نوآوری نیز به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات و فعالیت های این اداره در جهت توسعه بانک پرداخت .

https://tejaratava.ir/?p=32846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.