• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

تأمین تجهیزات passive رایتل به شبکه گستر فن آوا رسید

  • کد خبر : 11350
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
تأمین تجهیزات passive  رایتل به شبکه گستر فن آوا رسید
علی محمدی زاده مدیرعامل شرکت شبکه گستر فن آوا از برنده شدن این شرکت در مناقصه تأمین تجهیزات passive خبر داد و گفت: در مدت اجرای این مناقصه، متخصصان این شرکت، ‌تأمین تجهیزات غیر فعال شبکه‌های کامپیوتری یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه را به عهده خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی گروه فن آوا، شرکت شبکه گستر با توجه به نیاز کشور در شریط حساس کنونی، از ابتدای سال ۱۳۹۹ با تشکیل معاونت کسب و کار، فعالیت تخصصی را در زمینه حضور در مناقصات تامین تجهیزات داخلی و بین المللی، تامین نیروی انسانی و پروژه‌های ملی امنیت شبکه را درسطح کشور و منطقه آغاز کرده است.

ورود شبکه گستر فن آوا به تامین تجهیزات اپراتورهای تلفن همراه

شبکه گستر فن آوا از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را با مأموریت مشاوره، طراحی، اجراء، ارائه خدمات مهندسی، مدیریت پروژه، بازرگانی محصولات و خدمات در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در سطح کشور آغاز کرده و طی این سال‌ها توانسته پروژه‌های مهمی از جمله پشتیبانی سامانه هوشمند سوخت در سراسر کشور،  پشتیبانی و نگهداری سخت افزار و شبکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، شرکت ملی گاز ایران، شرکت توزیع برق تهران و ده ها پروژه مشابه را عملیاتی کند.

این شرکت با تلاش در راستای درک صحیح از نیاز بازار کشور و پیاده سازی راهبردهای مدون، ورود به دیگر عرصه‌ها نظیر احداث و تجهیز جایگاه های سوخت، بازرگانی و تأمین تجهیزات سخت افزاری، خدمات امنیت فاوا، تعمیر و پشتیبانی ماشین‌های اداری، پشتیبانی شبکه پرداخت الکترونیک و همچنین هدایت تراکنش و پرداخت یاری را آغاز کرده است.

شرکت شبکه گستر فن آوا به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ فن آوا امید دارد در افق ۱۴۰۲ یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های پیمانکاری پروژه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح ملی باشد و در این راستا از تلاش، تخصص و توان جوانان کشور استفاده می‌کند.

https://tejaratava.ir/?p=11350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.