• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8
حامد كريمي مدير واحد روابط عمومي پاكسان خبرداد؛

اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی صنعت شوینده کشور رونمایی می شود

  • کد خبر : 29444
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی صنعت شوینده کشور رونمایی می شود
مدير روابط عمومي شركت پاكسان از رونمايي پايگاه خبري جديد پاكسان نيوز با قابليت هاي ارتقاء يافته و رويكرد اطلاع رساني و آگاهي بخشي در حوزه صنعت شوينده كشور خبر داد.

حامد کریمی مدیر واحد روابط عمومی شرکت پاکسان ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار به جامعه خبری و رسانه ای کشور از رونمایی اولین پایگاه خبری تحلیلی مرجع صنعت شوینده کشور با عنوان پاکسان نیوز در چند روز آینده خبر داد و گفت: به منظور گسترش ارتباط با مخاطبین، مصرف کنندگان و فعالان حوزه صنعت شوینده و اصحاب رسانه به زودی از سایت جدید پایگاه خبری این مجموعه با دامنه paxanews.com رونمایی خواهد شد.

وی با برشمردن اهداف ایجاد این فضا در حوزه اطلاع رسانی صنعت شوینده کشور افزود: پایگاه خبری پاکسان نیوز به عنوان بازوی خبری و رسانه رسمی این شرکت در چند سال گذشته فعالیت نموده است اما به دلیل قدیمی بودن ساختار آن نسبت به تغییر فضای رسانه ای و پیشرفت های فناورانه کشور همچنین نبود فضای جامع اطلاع رسانی در حوزه صنعت شوینده تصمیم گرفتیم پایگاه خبری بهبود یافته‌ای را ارائه نماییم که در کنار پاسخگویی به پرسش های مخاطبان ابعاد خبری و فعالیت‌های تولیدکنندگان را در سطح کشور نیز پوشش دهیم.

کریمی ضمن اشاره به قابلیت‌ها و امکانات مختلف این پایگاه خبری به معرفی بخش های مختلف آن پرداخت و یادآورشد: مخاطب محور بودن و سهولت در دسترسی به بخش های مختلف و امکانات بهینه از جمله انعکاس جدیدترین و جامع ترین اخبار، مقاله ها، پایان نامه‌ها و دستاوردها در حوزه صنعت شوینده از خصوصیات ویژه این پایگاه خبری است تا مخاطبین و فعالان این حوزه از طریق این رسانه بتوانند در جریان آخرین تحولات، دستاوردها و پیشرفت‌های این صنعت قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی پاکسان در خاتمه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و جهش های جدید کوید۱۹ در سراسر جهان و نیاز فزاینده به اطلاع رسانی دقیقتر، خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی و فراهم آوردن بستر مناسبی برای ارائه مقالات، دانش و یافته های محققین، پژوهشگران و دانشجویان و معرفی دستاوردهای نوین و….. این پایگاه خبری تحلیلی در حوزه شوینده ایجاد شده تا در کنار این اهداف کلان به ارائه آموزش های لازم در حوزه بهداشت فردی و اجتماعی و نحوه استفاده درست از مواد شوینده و…..نیز بپردازد.

در این خصوص از تمامی مجموعه ها و فعالان عرصه شوینده کشور به ویژه خانواده بزرگ هلدینگ شوینده توسعه صنایع بهشهر دعوت می شود پیرامون ارائه اخبار، پژوهش‌ها، یافته های جدید و دستاوردهای نوین خود با این پایگاه خبری تحلیلی همکاری نموده و از امکانات و بستر بوجود آمده بهره برداری لازم را داشته باشند.

https://tejaratava.ir/?p=29444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.