• امروز : چهارشنبه - ۲۶ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ نیشکری در فرابورس ایران رقم خورد تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سال ۱۴۰۳ به بانک ملت اهدا شد حمایت از تولید داخلی اولویت نمایشگاه شهر آفتاب تهران است محمد شریعتمداری به اردوی استقلال رفت پیام تبریک دکتر محمد هاشم نجفی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی جم به مناسبت فرارسیدن سیزدهم رجب ،سالروز میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر اصلاح آیین‌نامه معاملات هلدینگ خلیج‌فارس با رویکرد حمایت از ساخت داخل ابلاغ شد/ تولیدکنندگان داخلی به رعایت همه استانداردها و زمان‌بندی متعهد باشند/ انتخاب قطعی ما بین بخش دولتی و خصوصی برای تأمین تجهیزات و قطعات، بخش خصوصی خواهد بود/ مبنای خریدهای ما از این به بعد، کیفیت خواهد بود / دائمی شدن دبیرخانه نمایشگاه ایران پتروکم و پتروفن در دستور کار پیام تبریک محمد شریعتمداری به مناسبت میلاد امام علی(ع) نهاد تخصصی سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج‌فارس در حوزه نوآوری مجوز گرفت/ برقراری پیوند صنعت و دانش‌بنیان‌ها با پتروکم/ صندوق نوآوری و شکوفایی پشتوانه ضمانت‌نامه دانش‌بنیان‌هاست

8

ارائه خدمات با کیفیت از شاخصه های شعب بانک ایران زمین

  • کد خبر : 74254
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
ارائه خدمات با کیفیت از شاخصه های شعب بانک ایران زمین

در راستای ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان بانک ایران زمین، گردهمایی متصدیان شعب شیراز با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی؛ در ابتدای جلسه محمود حسن شاهی مدیر منطقه بانکداران را سربازان خط مقدم عرصه خدمت به مشتری دانست و گفت: رفتار، کردار و توانمندی متصدیان بانکی در میزان موفقیت بانک تاثیر فراوانی دارد و وجود این کارکنان نقش مهمی در حیات سازمان ایفا می کند.

حسن شاهی بر یکسان بودن کلام و رفتار بانکداران تاکید کردند و افزودند: صدای رفتار از صدای گفتار بلندتر است.

مدیر شعب استان متصدیان را مدیران و روسای آینده دانست و خاطرنشان کرد: با شناسایی مهارت های خویش شایستگی خود را برای ارتقاء به پست های بالاتر نشان دهید.

حسن شاهی نقش ارائه خدمات بانکداری دیجیتال را مهم بیان کرد و گفت: جایگاه بانک ایران زمین در این زمینه بسیار قابل توجه است و با سرمایه گذاری های وسیعی که در جهت زیرساخت های آن انجام شده است، در آینده نزدیک بانک ایران زمین را به بانکی بی رقیب تبدیل خواهد ساخت.

در ادامه سید مهدی فاطمی معاون شعب استان ضمن بررسی نمرات نظرسنجی کارکنان گفت: رفتار حرفه ای پرسنل به عنوان یکی از ارکان مهم حفظ اعتبار و حسن شهرت بانک است.

فاطمی افزود: احترام درکنار ارائه خدمات با کیفیت و آگاهی از قوانین و مقررات از مهم ترین ارزش ها و اصول بانکداری هستند.
معاون شعب استان بانکدار را سرمایه ای با ارزش برای بانک دانست که به مشتری و زمان او اهمیت می دهد و در جهت ارائه اطلاعات صحیح و خدمات مورد نیاز ایشان تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

https://tejaratava.ir/?p=74254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.