• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور

  • کد خبر : 29989
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور
نشست مجازی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با رؤسای مناطق و کارشناسان سراسر کشور صبح امروز برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، صبح امروز نشست مجازی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق با کارکنان سراسر کشور برگزار شد.

این نشست با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، محمود تبریزی رئیس هیئت مدیره، ابراهیم محسنی عضو هیئت مدیره و مدیران ستادی در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، دکتر اسلام کریمی به مسائل روز صندوق قرض الحسنه شاهد پرداخته و مواردی را با کارکنان سراسر کشور در میان گذاشت.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه نشست به موضوع تعطیلات پیش رو پرداخته و کارکنان را به استفاده مناسب از این فرصت دعوت کرد. دکتر کریمی با اشاره به مقالات مختلف در رابطه با فعالیت هایی که موجب کاهش استرس و فشار روحی می شود از کارکنان خواست در این ایام به سلامت روانی خود و خانواده هایشان بیش از پیش اهمیت قائل شوند.

در ادامه نشست دکتر اسلام کریمی با بیان خبر واکسینه شدن تعداد زیادی از کارکنان صندوق تصریح کرد با اوج گیری موج پنجم پاندمی کرونا همه عزیزان باید پروتکل های بهداشتی را در ایام محرم جدی گرفته و در اولویت قرار دهند.

پس از طرح مطالب توسط دکتر اسلام کریمی، همکاران سراسر کشور به نوبت مسائل و موضوعات مختلف کاری را با مدیرعامل در میان گذاشته و پاسخ های خود را دریافت نمودند.

نشست مجازی امروز، دومین نشست دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق با کارکنان سراسر کشور درمرداد سال ۱۴۰۰ بود.

https://tejaratava.ir/?p=29989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.