• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3
به میزبانی بیمه کوثر برگزار شد

نشست شورای عمومی سندیکای بیمه‌گران

  • کد خبر : 22086
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
نشست شورای عمومی سندیکای بیمه‌گران
نخستین نشست شورای عمومی سندیکای بیمه‌گران در سال 1400، دوشنبه 27 اردیبهشت در سالن همایش‌ های رایزن به میزبانی بیمه کوثر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر، در جلسه سندیکای بیمه‌گران که با هدف ایجاد هماهنگی در میان شرکت‌های بیمه و انسجام در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مشترک بیمه‌ای برگزار می‌شود، در ابتدای جلسه پس از تبریک عید فطر و اظهار تاسف از ظلم‌هایی که این روزها بر مسلمانان در جهان، به ویژه فلسطین، تحمیل می‌شود، از حضور پررنگ مدیران عامل شرکت‌های بیمه قدردانی و آرزو کرد این نشست هم پربار و اثرگذار باشد.
در ادامه دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، به دو دستاورد مهمی که با همدلی اعضا در پایان سال گذشته حاصل شد اشاره کرد و گفت: با پیگیری فراوان، سرانجام سندیکا توانست مشکلاتی که در خصوص اخذ عوارض در یکی از کلانشهرها وجود داشت حل کند که کار بزرگی بود.
سیدمحمد کریمی کمک فکری و فنی سندیکا به نهادهای تصمیم‌گیر را در جریان تعیین نرخ بیمه شخص‌ثالث تبلور همکاری حقیقی و هم‌افزایی شرکت‌های بیمه‌گر دانست و خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته، سندیکا کمیته‌ای از خبرگان و کارشناسان صنعت بیمه تشکیل داد تا اطلاعات به‌روز و دقیقی در این زمینه تهیه شود و در اختیار شورای‌عالی بیمه و سایر نهادهای مرتبط قرار گیرد که خوشبختانه به تعیین نرخ منطقی بیمه‌نامه شخص‌ثالث برای سال ۱۴۰۰ نیز منجر شد.
سپس اعضای شورای عمومی تا پایان نشست به بحث و تبادل نظر درباره دستور جلسه پرداختند.
مدیرعامل بیمه کوثر در حاشیه این نشست، با اشاره به اهمیت و کارکردهای فراوان هر تشکل صنفی در براورده شدن خواسته‌های صنف گفت: به واقع، سندیکای بیمه‌گران ایران که تشکلی برآمده از بیمه‌گران، فعالان و دلسوزان صنعت است تا به امروز خدمات بی‌بدیلی را به ارمغان آورده است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی تصریح کرد: در طی سال‌های اخیر، در سایه نگاه سازنده و جدی اعضای هیات‌مدیره، معاونان ومدیران شرکت‌های بیمه و اعضای سندیکای بیمه‌گران ایران، این نهاد علاوه بر ایجاد همدلی و انسجام در خانواده بزرگ صنعت بیمه، به صورت فعال نقش خود را در صنعت بیمه بازیافته است و در گره‌گشایی از مسایل مختلف صنعت بیمه به‌خوبی عمل کرده است.
مدیرعامل بیمه کوثر تصمیم‌سازی را مهم‌ترین رسالت سندیکای بیمه‌گران ایران اعلام کرد و افزود: سندیکا با ایجاد کارگروه‌های متعدد تخصصی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای، برگزاری مدون جلسه‌های شورای عمومی و کارگروه‌ها و نیز ارتباط تنگاتنگ و صمیمانه با شورای‌عالی بیمه و بیمه مرکزی، فضایی را ایجاد کرده است تا بتواند با تعامل مناسب با نهادهای تقنینی، به‌خوبی در مسیر تحقق «کمک به بهبود مقررات و محیط کسب و کار صنعت بیمه» موثر باشد.

https://tejaratava.ir/?p=22086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.