• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3
یک عضو کمیسیون صنایع مجلس:

فاطمی امین فردی متخصص و آشنا با ‌وزارت صمت است/لابی‌گرها و واسطه‌ها باید حذف شود

  • کد خبر : 29920
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
فاطمی امین فردی متخصص و آشنا با ‌وزارت صمت است/لابی‌گرها و واسطه‌ها باید حذف شود
فرهاد طهماسبی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با خبرگزاری .... ضمن حمایت از سیدرضا فاطمی امین برای تصدی وزارت صمت، اظهار داشت: خوشبختانه آقای رئیسی همانگونه که از ایشان انتظار می رفت فردی متخصص و آشنا با حوزه وزرات ضمن که این روزها وضعیت مناسبی هم ندارد، به مجلس معرفی کرد.

فرهاد طهماسبی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با خبرگزاری …. ضمن حمایت از سیدرضا فاطمی امین برای تصدی وزارت صمت، اظهار داشت: خوشبختانه آقای رئیسی همانگونه که از ایشان انتظار می رفت فردی متخصص و آشنا با حوزه وزرات ضمن که این روزها وضعیت مناسبی هم ندارد، به مجلس معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه تخصص و تحصیلات دکتر فاطمی امین مرتبط با وزارت صمت است، خاطرنشان کرد: تجربه و تخصص دکتر فاطمی امین منطبق به مسئولیت جدیدی که قرار است عهده‌دار شوند، است و با بخش خصوصی نیز آشنایی دارند.

طهماسبی با تاکید بر اینکه فاطمی امین مورد وثوق آیت‌الله رئیسی است، گفت: لابی گری ها و واسطه‌ها در وزارت صمت، بازار، مصرف کننده، صنعتگر و تولیدکننده را آزار می دهد و عمده مشکلات مربوط به صنایع و معادن هم به دلیل بروز و نمود همین پدیده است.

نماینده مردم استهبان و نی‌ریز در مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور دکتر فاطمی امین در راس وزارتخانه صمت اعیاری نا سالم حذف و از تولیدکنندگان و صنعتگران واقعی با برنامه ریزی دقیق حمایت شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان تاکید کرد که قطعا با حضور دکتر فاطمی امین در وزارت  معدت، صنعت و  تجارت کشور تحولی عظیم در حوزه بازار، صنایع و توزیع عادلانه به وجود آورده تا رضایت نسبی در بین مردم ایجاد شود

https://tejaratava.ir/?p=29920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.