• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

جلسات هم اندیشی فعالان صنعت بیمه آذربایجان شرقی با مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی برگزار شد

  • کد خبر : 27425
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
جلسات هم اندیشی فعالان صنعت بیمه آذربایجان شرقی با مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی برگزار شد
کارگزاران بیمه آذربایجان شرقی به صورت حضوری و آنلاین، کارگزاران بیمه استان های آذربایجان غربی و اردبیل نیز از طریق ارتباط اينترنتي مشکلات خود را با مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای در میان گذاشتند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و  امور بین الملل بیمه مرکزی، در این نشست، مشکلات اعضای تشکل های صنفی و مشکلات مشترک گریبانگیر کارگزاران و نمایندگان رسمی بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد جواد آقاجری، در این نشست با اشاره به این مطلب که نماینده ها و کارگزاران بیمه می توانند ضریب نفوذ بیمه در کشور را افزایش دهند و اخیرا نیز با اعطای مجوز های کارگزاری برخط در این زمینه قدم های بزرگی برداشته ایم، اظهار داشت: در زمینه آیین نامه ها و مقررات بیمه ای هم تلاش می کنیم تا با توجه به نظرات مطرح شده، اصلاحات لازم را انجام دهیم.

وی افزود:تلاش می کنیم تا با رفع مشکلات، کارگزاران بیمه بتوانند جایگاه واقعی خود را به خصوص در روش های نوظهور فروش بیمه از جمله فروش آنلاین کسب کنند.

آقاجری با اشاره به موضوع برخورد اخیر با استارتاپ های بدون مجوز فروش آنلاین بیمه تصریح کرد: کارگزارانی که دارای دانش بیمه ای هستند باید هرچه سریعتر دراین عرصه ورود پیدا کنند.

مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی افزود:نگاه ما باید به صنعت بیمه بلندمدت باشد و باید بدانیم که صنعت بیمه در ثبات اجتماعی کشور نقش ویژه ای دارد.

  در ادامه این نشست، جلسه شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان آذربایجان شرقی نیز با حضور مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای ایران و هیات همراه به منظور تبادل نظر با فعالان حوزه بیمه این استان برگزار شد.

 در این جلسه بر ایجاد تشکل های صنفی در شرکت های بیمه و حمایت مدیران بیمه در جهت فعالیت این تشکل ها تاکید شد.

  موضوعاتی نظیرشرط ۳ سال سابقه بیمه ای برای درخواست مجوز کارگزاری برخط و ۵ سال سابقه بیمه ای برای درخواست مجوز کارگزاری غیر برخط، بلوکه شدن کارمزد کارگزاران توسط برخی از شرکت های بیمه ای و عدم پرداخت حق بیمه به خصوص در بیمه های گروهی درمان تکمیلی توسط بیمه گذار از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

  گفتنی است دکتر محمدجواد آقاجری مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مهرزاد خانسری، معاون نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰با  کارگزاران رسمی بیمه شمالغرب کشور و هیات مدیره کانون انجمن های صنفی نمایندگان و کارگزاران صنعت بیمه استان آذربایجان شرقی دیدار و در جلسه شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان آذربایجان شرقی شرکت کردند

https://tejaratava.ir/?p=27425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.