• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2
دکتر کاردگر در جلسه هم اندیشی مدیران:

برگ برنده بیمه دانا، پرداخت سریع و مناسب خسارت به بیمه‌گذاران است

  • کد خبر : 23020
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
برگ برنده بیمه دانا، پرداخت سریع و مناسب خسارت به بیمه‌گذاران است
نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، برگ برنده این شرکت را پرداخت مناسب و سریع خسارات به بیمه‌گذاران عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در نخستین جلسه هم اندیشی مدیران این شرکت که بعد از ظهر چهارم خرداد ماه در سالن اجتماعات ساختمان سعدی برگزار شد، ضمن تشریح عملکرد این شرکت در سال گذشته، به بررسی چالش‌های احتمالی پیش روی پرداخت و مهمترین برنامه ها، اهداف، سیاست‌ها و انتظارات هیئت مدیره را تشریح کرد.

در این جلسه که رئیس و اعضای هیئت مدیره، قائم مقام، معاونان مدیرعامل و مدیران ستادی حضور داشتند و سرپرستان مناطق و روسای شعب  نیز از طریق ویدئو کنفرانس مطالب طرح شده را دنبال می‌کردند، دکتر کاردگر از تمامی همکاران شرکت بابت عملکرد مثبت سال گذشته قدردانی و بر ادامه تلاش مضاعف آنها در سال جاری برای تحقق بودجه پیش بینی شده تاکید کرد.

وی اظهار داشت: شرکتی در صنعت بیمه موفق خواهد بود که در عملکرد خود، ترازنامه و جدول سود و زیان مناسب و قابل دفاعی برای سهامداران خود داشته باشد، خوشبختانه بیمه دانا سال گذشته با تلاش و جدیت همکاران خود توانست در حوزه صدور و پرداخت خسارت، کارنامه موفقی از خود به جای گذارد که این برای ما برگ برنده و زرینی است که تقدیم بیمه‌گذاران محترم می‌کنیم.

مدیرعامل بیمه دانا، جلوگیری از پرداخت خسارات غیر واقعی را، بخشی از چالش‌های موجود صنعت بیمه عنوان و بر ضرورت تقویت کنترل و نظارت شعب بر این پروسه تاکید کرد.

دکتر کاردگر، شعار امسال این شرکت را «نظارت و کنترل» اعلام کرد و با اشاره به عملکرد بیمه دانا در تولید حق بیمه در بخش‌های صدور و خسارت در سال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه با طراحی و اجرایی شدن طرح موفق مهردانا در سراسر کشور، توانستیم ضمن کسب رضایت مردم و شبکه فروش، اثر مثبت آن را بر شرکت ثبت کنیم.  وی به تغییر ساختار تولید بیمه اشاره کرد و افزود: با داشتن دانش فنی خوب در این شرکت، به تدریج در حال حرکت به سمت تولید حق بیمه سود محور هستیم تا با تحلیل مناسب ریسک، بهترین نوع پرتفوی را جذب کنیم.

مدیرعامل بیمه دانا، بر ضرورت رشد سهم پرتفوی بیمه‌های اموال تاکید کرد و اظهار داشت: بر اساس تئوری مشهور «کوچک، زیباست» باید به سمت جذب پرتفوی‌های خرد در حوزه اموال حرکت کنیم و با اجتناب از حرکات فرد محور، نسبت به گسترش نگاه سازمان محور همراه با خرد جمعی اقدام کنیم.

دکتر کاردگر، بار دیگر بر ضرورت کنترل مستمر و دقیق بر شعب، به ویژه در حوزه بیمه های درمان تاکید کرد و یادآور شد: از این پس روسای شعب موظف هستند روزانه، فرایند عملیات صدور و خسارت را کنترل، نظارت و گزارش کنند.

وی، توزیع فصلی بودجه را در تحقق آن مهم دانست و با اشاره به توانمندی این شرکت در پرداخت خسارت، پرداخت خسارت به شرکت لبنیاتی میهن را برگ زرینی در کارنامه درخشان بیمه دانا عنوان کرد و افزود: تسریع در پرداخت خسارت برای ما یک اصل مهم و حیاتی به شمار می‌رود.

مدیرعامل بیمه دانا در بخش دیگری از اظهارات خود، به تسهیلات رفاهی پرداختی به کارکنان و حجم سرمایه گذاری‌های انجام شده در بورس اشاره کرد.

دکتر کاردگر در بخش پایانی سخنان خود از اقدامات و برنامه‌های زیرساختی مناسب این شرکت، به ویژه در حوزه فاوا خبر داد و افزود: به زودی با رونمایی از نرم افزارهای جدید که توسط  مرکز فاوای این شرکت تهیه و عملیاتی خواهد شد، تحول اساسی در حوزه عملیات صدور و پرداخت خسارت ایجاد خواهد شد.

وی همچنین حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات خردادماه جاری را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است: مدیرعامل بیمه دانا در ابتدای این نشست، از مدیران روابط عمومی، تدارکات، مرکز فاوا و سایر همکاران این شرکت بابت برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران قدردانی کرد.

https://tejaratava.ir/?p=23020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.