• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سفر مونسان عضو هیات عامل بانک ملی ایران به استان سمنان

  • کد خبر : 23233
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سفر مونسان عضو هیات عامل بانک ملی ایران به استان سمنان
حسن مونسان عضو هيات عامل و معاون شعب بانك ملي ايران در سفر به استان سمنان ضمن بررسي عملكرد اين اداره امور شعب به بررسي مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران حسن مونسان در جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب که به صورت وبینار و با حضور بیژن مقدم بیرانوند مدیر امور شعب منطقه ۲ کشور ، سید محمد شادمهر رئیس اداره امور شعب و دیگر مسئولان برگزار شد؛ سیاست های اعتباری بانک ملی ایران در راستای رونق تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی را به همه واحدها ابلاغ  کرد.

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک در نشست تخصصی بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، که با حضور علیرضا شریفی نژاد معاون اقتصادی استاندار برگزار شد اولویت بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۰ را تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی دانسته و افزایش حدود اختیارات استانی روسای ادارات امور سراسر کشور را موجب تسریع در حمایت از تولید کنندگان عنوان کرد.

معاون شعب بانک ملی ایران تحقق دو هدف اصلی بانک ملی ایران در دو بخش ملی و سازمانی را با اجرای فرامین رهبری و تحقق اهداف ملی و توانمندسازی سازمانی، امکان پذیر دانست و بر ضرورت تجهیز منابع با رویکرد منابع ارزان قیمت، مدیریت صحیح هزینه ها ، ادغام شعب بانک ، جانشین پروری ، ارتقاء دانش و آگاهی ، کارآمدسازی ، چابک سازی نیروی انسانی ، بهره مندی حداکثری از خدمات نوین بانکی و معرفی خدمات مذکور به مشتریان تاکید کرد.

در ادامه مقدم بیرانوند مدیر امور شعب منطقه ۲ کشور در وبینار کشوری بررسی اهداف استراتژیک و تبیین سیاست های اعتباری،  نگاه همه جانبه به  تمامی شاخص های بانکی ، توجه به ورودی منابع و نحوه تخصیص آن در بخش های مختلف اقتصادی را لازم و ضروری خواند.

سیدمحمد شادمهر رئیس اداره امور شعب استان سمنان استفاده حداکثری از اختیارات تفویضی و رقابت سالم در بازار ، جذب منابع و وصول مطالبات و مدیریت هزینه ها را اولویت های استان در سال ۱۴۰۰ اعلام  و ابراز امیدواری کرد که با اجرای بسته سیاستی جدید و تصمیمات متخذه شاهد کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال پایدار در استان باشیم .

شایان ذکر است در بازدیدی که معاون شعب و دیگر مسئولان  از شرکت های تولیدی و صنعتی کلران ، خودروسازی فردا ، زرین ریس و گروه صنعتی خودروسازی  عقاب افشان و نشست با مدیران شرکت های مذکور انجام شد دستور پیگیری مشکلات کارخانه ها و شرکت ها در راستای حمایت از تولید و اشتغال صادر شد.

در ادامه این سفر مونسان و مقدم بیرانوند و  تیم همراه با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان دیدار و گفت و گو کردند .

  آیت الله شاهچراغی با ابراز خرسندی از حضور مسئولان بانک ملی ایران در استان ، بر استفاده حداکثری از فرصت خدمتگذاری به محرومین  به ارائه رهنمود های لازم در این خصوص پرداخت.

 در پایان این سفر به منظور جذب سرمایه گذاران جدید در استان و تبیین بسته های جدید حمایتی بانک ملی ایران به فعالان اقتصادی، نشستی با حضور روسای اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان در اتاق بازرگانی برگزار شد.

بازدید از شعب ممتاز سمنان ،۷تیر سمنان، دکترچمران و غدیر سمنان با همراهی مقدم بیرانوند مدیر امور شعب منطقه دو کشور از دیگر برنامه های مونسان در سفر به استان سمنان بود .

https://tejaratava.ir/?p=23233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.