• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

بررسی راهکاری سرمایه گذاری بانک ملی ایران در ایلام

  • کد خبر : 32404
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
بررسی راهکاری سرمایه گذاری بانک ملی ایران در ایلام

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در سفر خود به استان ایلام از چند طرح صنعتی و تعدادی از شعب مناطق کم برخوردار و مرزی استان بازدید و از نزدیک با همکاران دیدار و گفت وگو کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در این سفر که با همراهی محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور و بهرام واقفی رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان صورت گرفت، ضمن ابراز خرسندی از اینکه بانک ملی ایران توانسته در شرایط بحرانی در کنار صنعت، معدن، تجارت و اقتصاد کشور به عنوان بازوی توانمند دولت حضوری موثر داشته باشد، اظهار کرد: در سال جاری سیاست های اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری، مشارکت، ارتباط موثر و پشتیبانی و حمایت از شرکت های دانش بنیان از مهمترین اولویت های بانک ملی ایران بوده و تمامی استان ها این امر مهم را در دستور کار خود قرار داده اند.

مونسان در این سفر از شرکت های نگین قند زاگرس، پتروشیمی ایلام، شرکت فولاد سبک سازه و تصفیه خانه فاضلاب ایوان بازدید و بر سرمایه گذاری و مشارکت در طرح توسعه، تامین تجهیزات و ماشین آلات، مواد اولیه در راستای گسترش تولید و صادرات و ارزآوری تاکید کرد.

در ادامه این سفر مونسان با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با ابراز خرسندی از حضور مسئولان بانک ملی ایران در استان، بر استفاده حداکثری از فرصت خدمتگزاری به مردم و محرومان و صنعت استان با اشاره به شعار سال تاکید کرد.

دیدار و گفت و گو با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر کل گمرکات استان و بازدید از شعب ممتاز ایلام، خیابان ولیعصر(عج) ایلام، بلوار جنوبی امام، مرکزی مهران، بلوار جانبازان مهران و باجه مرزی مهران در نقطه صفر مرزی با کشور عراق از دیگر برنامه های مونسان در سفر به استان ایلام بود.

معاون شعب بانک در جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب استان که به صورت وبینار برگزار شد، سیاست های اعتباری بانک ملی ایران را در راستای رونق تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها دانسته و افزایش حدود اختیارات استانی روسای ادارات امور سراسر کشور را موجب تسریع در حمایت از تولیدکنندگان عنوان کرد.

در پایان این سفر و به منظور جذب سرمایه گذاران جدید در استان و تبیین بسته های جدید حمایتی بانک ملی ایران به فعالان اقتصادی، نشستی با حضور روسای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و… برگزار شد.

https://tejaratava.ir/?p=32404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.