• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

با رای مثبت سهامداران،صورت های مالی سال ۱۳۹۹ بانک پارسیان تصویب شد

  • کد خبر : 27752
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
با رای مثبت سهامداران،صورت های مالی سال ۱۳۹۹ بانک پارسیان تصویب شد
مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای بررسی عملکرد سال مالی منتهی به 30 اسفند 1399 عصر روز پنج شنبه،31 تیرماه 1400 درسالن اجتماعات این بانک و با حضور بیش از 77 درصد سهامداران برگزار و بنا بر تاکید وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین پخش شد و سهامداران به صورت آنلاین در جریان مصوبات مجمع قرار گرفتند.

مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ عصر روز پنج شنبه،۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ درسالن اجتماعات این بانک و با حضور بیش از ۷۷ درصد سهامداران برگزار و بنا بر تاکید وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین پخش شد و سهامداران به صورت آنلاین در جریان مصوبات مجمع قرار گرفتند.
در ابتدای مجمع، ضمن پخش فیلم کوتاهی از اقدامات عمده بانک در سال ۱۳۹۹، بر اساس مفاد اساسنامه و تایید سهامداران هیات رئیسه با ترکیب آقایان دکتر مصطفی ضرغامی عضو هیات مدیره بانک به عنوان رییس جلسه، رحیمی و حیدرنیا، نمایندگان شرکت سرمایه گذاری تدبیر و ایران خودرو به عنوان ناظرین و مسعود بیرمی به عنوان دبیر جلسه و نماینده سازمان بورس در جایگاه حضور یافتند و نمایندگان بانک مرکزی نیز به صورت آنلاین در جریان مجمع قرار گرفتند.
سپس دکتر ضرغامی، رییس جلسه، مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا مبنی بر برگزاری مجمع و تکالیف بانک مرکزی در خصوص صورت های مالی بانک را برای سهامداران قرائت نمود.
در ادامه با دعوت هیات رییسه، دکترکورش پرویزیان مدیرعامل بانک، گزارش مستدل و مبسوطی از عملکرد بانک در سال ۹۹ را برای حاضران ارایه کرد.
در این مجمع، سهامداران پس از استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی و بحث و بررسی پیرامون موضوعات درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ با اکثریت آرا به تصویب صورت‌های مالی این بانک رای مثبت دادند.
همچنین روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی بانک پارسیان در سال ۱۴۰۰ انتخاب و سایر بندهای دیگر دستور جلسه مجمع عمومی نیز مورد اتخاذ تصمیم واقع شد.

https://tejaratava.ir/?p=27752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.