• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه بانک گردشگری

  • کد خبر : 22269
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه بانک گردشگری

اطلاعات و صورت‌های مالی (حسابرسی نشده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک گردشگری در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.

به گزارش ایبِنا، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوازده ماهه منتهی به سی ام اسفندماه ۱۳۹۹ (حسابرسی نشده) بانک گردشگری نشان می دهد در بخش دارایی‌ها، موجودی نقد این بانک در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با رشد ۳۲ درصدی نسبت به پایان سال مالی قبل (۱۳۹۸/۱۲/۲۹) به رقم  ۲۱,۰۴۶,۶۶۹ میلیون ریال رسیده است. 

همچنین مطالبات بانک گردشگری از بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری با کاهش ۹۶ درصدی در این مدت نسبت به پایان سال مالی قبل، به رقم ۶۵,۰۲۵ میلیون ریال رسیده است.

سایر دارایی‌های بانک گردشگری نیز در در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹ با رشد ۱,۳۹۸ درصدی نسبت به پایان سال مالی قبل، رقم ۱۱۲,۷۸۱,۸۱۲ میلیون ریال تعیین شده است.

همچنین در بخش بدهی ها، بدهی بانک گردشگری به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی در این مدت با افت ۴۸ درصدی نسبت به پایان سال مالی قبل، به رقم ۹,۷۳۱,۴۱۶ میلیون ریال و بدهی به بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری نیز در پایان عملکرد واقعی منتهی به  ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۱۱۷,۰۹۰,۷۶۱ رسیده است.

https://tejaratava.ir/?p=22269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.