• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
1

پتروشیمی ایلام میزیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای استان بود

  • کد خبر : 85178
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
پتروشیمی ایلام میزیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای استان بود
دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در رشته‌های صنایع شیمیایی و حسابداری از واحدهای مجتمع پتروشیمی ایلام بازدید کردند.

در این بازدید علمی که ۴۰ نفر از دانشجویان و اساتید این دانشگاه حضور داشتند،دانشجویان در بدو ورود به این شرکت پس از ادای احترام به مقام و منزلت مهندس حسن بیگی؛ معمار صنعت پتروشیمی با حضور بر مزار معطر شهید گمنام پتروشیمی ایلام با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
این دانشجویان سپس در سالن جلسات حاضر شدند و به پرسش و پاسخ پیرامون واحدهای فرایندی پتروشیمی ایلام پرداختند.
علیرضا معراجی ؛رئیس روابط عمومی پتروشیمی ایلام ضمن خیر مقدم گفت:امروز فرزندان استان ایلام به عنوان صنعتگران متخصص، متعهد و باتجربه بازوان توانمند مدیریت پتروشیمی محسوب می‌شوند.
معراجی با بیان اینکه فرهنگ کار و الزامات صنعتی‌شدن اصول غیر قابل انکار در جوامع صنعتی هستند افزود: پتروشیمی ایلام دانشگاه بزرگی است و نقش این دانشگاه در امر آموزش و تحویل نیروی متخصص و در سطح مهارت به استان و کشور قابل تقدیر است.
خانم معافی از اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان نیز گفت:هدف از حضور راهیان علم و صنعت در پتروشیمی ایلام آشنایی با پیشرفت‌های صنعتی و دستاوردهای کشور در استان ایلام بوده است.
به گزارش روابط عمومی ، بازدید از واحدهای سولفورزدایی و HD از دیگر برنامه‌های این اردوی علمی بود و همچنین مقرر شد روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام به سه گزارش برتر این سفر علمی که توسط دانشجویان نگارش شود جوایزی اهدا نماید.

http://tejaratava.ir/?p=85178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.