• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

سامانه های خدمات تماس بانک ملی ایران بهترین گزینه برای پاسخگویی به سوالات

  • کد خبر : 73739
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
سامانه های خدمات تماس بانک ملی ایران بهترین گزینه برای پاسخگویی به سوالات
سامانه های خدمات تماس گویا و شماره تلفن های ارتباط مردمي بانك ملي ايران در تمامی ایام سال با هدف رضايتمندي و تکریم مشتریان پاسخگوی سوالات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به اطلاع هموطنان عزیز و مشتریان گرامی بانک ملی ایران می رساند، شماره تماس های ۰۹۶۲۲ ، ۲۷۸۴  -۰۲۱ (تلفنبانک) و ۶۴۱۴۰ -۰۲۱ (واحد ارتباط مردمی) در بانک ملی ایران پاسخگوی سوالات، مسایل مطرح شده و درخواست های متقاضیان و مخاطبان درخصوص خدمات مختلف این بانک است. 

لازم به یادآوری است، شماره تلفن های یاد شده در تمامی ایام هفته از سراسر کشور علاوه بر دریافت مشکلات و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، آماده ارائه خدمات، پیگیری مسایل و پاسخگویی به سوالات مختلف مشتریان در حوزه‌های مختلف بانکی است.

http://tejaratava.ir/?p=73739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.