• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
از 18 تا 24 آبان؛

برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت روز و هفته کیش اعلام شد

  • کد خبر : 67592
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت روز و هفته کیش اعلام شد
معاون گردشگری سازمان از برگزاری 32 رویداد فرهنگی، هنری، تفریحی، خانوادگی و ورزشی از 18 تا 24 آبان خبر داد.

مرتضی رمضانی گالشی معاون گردشگری سازمان با اشاره به برگزاری ۳۲ رویداد با رویکرد و محوریت گردشگری خانواده در هفته کیش افزود: با برنامه ریزی های انجام شده ۱۵رویداد ورزشی،۱۰ برنامه تفریحی- خانوادگی و ۷ برنامه فرهنگی و هنری برای اجرا در هفته کیش درنظر گرفته شده است.

وی از انجام مکاتباتی با سازمان هواپیمایی کشوری و چارتر کنندگان درخصوص افزایش پروازها  خبر داد و تاکید کرد : برای سهولت سفر به کیش از طریق مسیر دریایی نیز رایزنی و برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته است.

مرتضی رمضانی اظهار داشت: رویداد جزیره گنج با شعار “خاک کیش گنج در اختیار ما” با همکاری آموزش و پرورش کیش برگزار می شود تا  اهمیت کیش و ظرفیت‌های کیش به صورت ملی و بین المللی نمایش داده شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جشن هفته کیش در سه جایگاه، واقع در ساحل مرجان از ساعت ۱۶ تا ۱۸، اسکله تفریحی از ساعت ۱۹ تا ۲۱ و اسکله میر مهنا از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۱ آبان برگزار می شود و فستیوال بازی و ورزش خانواده از ۱۷ تا ۲۳ آبان از ساعت۱۶ و سی دقیقه درپارک مینا اجرا می شود.

رمضانی مراسم تجلیل از مدال آوران  در ساعت ۱۰ در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد کیش و همایش پاکسازی ساحل و دریا  در ساعت ۱۵ در اسکله تفریحی را از برنامه های روز ۱۸ آبان عنوان کرد و  از اجرای گروه های موسیقی آیینی و کارناوال شادی در فرودگاه، بازارها و سواحل در طول هفته کیش خبرداد­ و اظهار داشت: گردشگران در ۱۹ آبان می­توانند در تور طبیعت گردی­کیش که از ساعت۱۴تا۱۹برگزارمی شود حضور یافته و با جاذبه های طبیعی کیش بیشتر آشنا شوند و در همین روز در همایش شناوران پاراسل و فلای برد تفریحی که از ساعت ۱۵ در اسکله تفریحی اجرا می شود؛ حضور به هم رسانند.

http://tejaratava.ir/?p=67592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.