به گزارش تجارت آوا به نقل از روابطعمومی بیمه تجارتنو؛ حسینی، قائم مقام بیمه تجارتنو با بیان مطلب فوق اظهار کرد: یکی از اهداف شرکت تحول دیجیتال است که در ماههای اخیر تاکید ویژهای روی آن شده و در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت. ابزارهای نوینی درحوزه ارزیابی و پرداخت خسارت ایجاد گردیده که با بهینه سازی آن ها بر اساس اصل رضایت مشتری از تحول دیجیتال بهره بردیم . همچنین استفاده از هوش مصنوعی در این حوزه از دیگر اهداف شرکت است.
او در ادامه افزود: به میزان اهمیت اپلیکشن بنو و سامانه بنو شاپ تاکید و اذعان داشت با بهره برداری از این پلتفرمها علاوه بر توسعه فروش بیمهنامه های خرد ، رضایت مشتریان نیز به میزان محسوسی افزایش خواهد یافت .
قائم مقام شرکت بیمه تجارتنو در خصوص وضعیت کلی شرکتهای بیمه اظهار کرد: شرکت در سه سال گذشته سودآوری خوبی داشته ، لیکن در سال ۱۴۰۰ وضعیت شرکتهای بیمه به دلیل فضای اقتصادی شرایط خاصی را تجریه نمودند؛ با این وجود شرکتهای بیمه تلاش زیادی را برای سودآوری داشتند و عملکرد مناسبی را با توجه به شرایط اقتصادی ارائه کردند.
همچنین قائم مقام بیمه تجارتنو در خصوص وضعیت بیمه درمان در صنعت بیمه تصریح کرد: رشته درمان به دلیل افزایش غیرقابل پیش بینی تعرفه با افزایش قابل توجه نسبت خسارت مواجه گردید و بیش از هر زمان دیگری تأثیر مخرب دامپینگ و نرخ شکنی های غیرفنی را تجربه نمود. وی افزود با توجه به ادامه شرایط حاکم بر فضای رشته درمان به نظر می رسد می بایست نظارت بیشتری در خصوص تعرفهها سوی سندیکای بیمه گران و بیمه مرکزی انجام شود. در حال حاضر بیمه گذاران نرخ و شرایط خویش را صنعت بیمه تحمیل می نمایند که با ایجاد نظام تعرفهای در این رشته، قدرت چانه زنی شرکتهای بیمهگر افزایش یافته و نرخ های غیرفنی به حداقل کاهش خواهد یافت.
حسینی در پایان در خصوص وضعیت شرکت بیمه تجارتنو در سال جاری گفت: در سال ۱۴۰۱ امید است به واسطه تلاشهای قابل تقدیر همکاران بیمه تجارتنو در ارائه ابزارهای نوین و تعیین استراتژی مناسب، شرایط شرکت به مراتب بهتر از گذشته خواهد بود و با بهینه سازی ترکیب پرتفوی به سوداوری مناسبی دست یابیم.