• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
2
افزایش اعتبار معاملاتی تا 2.5 برابر با استفاده از امتیازات پلکان

طرح اعتباردهی ویژه رمضان آغاز شد

  • کد خبر : 50985
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
طرح اعتباردهی ویژه رمضان آغاز شد
آغاز طرح اعتباری ویژه ماه رمضان که از سوی کارگزاری مفید ارائه شده است، ارزش امتیاز کاربران در سامانه پلکان (باشگاه مشتریان) برای دریافت اعتبار 2.5 برابر افزایش یافته است.

طبق این طرح، کاربران کارگزاری مفید برای دریافت اعتبار می‌توانند استفاده بهینه‌تری از امتیازهایی که در سامانه پلکان دارند، داشته باشند.

به عنوان مثال، قبل از ماه مبارک رمضان مشتریان با ۵۰۰ امتیاز بسته اعتباری ۳۰ میلیون تومانی دریافت می‌کردند اما در قالب طرح جدید می‌توان با همان ۵۰۰ امتیاز، یک بسته اعتباری ۸۰ میلیون تومانی دریافت کرد.

پلکان، باشگاه مشتریان کارگزاری مفید است که با هدف بهبود توانایی‌های مشتریان در بازار سرمایه فعالیت می‌کند. هر کدام از مشتریان کارگزاری مفید بر اساس معیارهای مختلفی از قبیل تعداد و حجم معاملات، شرکت در مسابقات و دعوت از دوستان امتیازاتی در این سامانه دریافت می‌کنند که می‌توانند از آن برای دریافت برخی خدمات استفاده کنند.

یکی از خدماتی که مشتریان با استفاده از امتیازات پلکان خود می‌توانند از آن بهره‌مند شوند، دریافت اعتبار معاملاتی است. طرح ویژه اعتباری از امروز برای کاربران کارگزاری مفید به مناسبت ماه مبارک رمضان فعال شده است و علاقه‌مندان به استفاده از این طرح می‌توانند به سامانه پلکان مراجعه کنند.

http://tejaratava.ir/?p=50985

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.