به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ و به نقل از ریسک نیوز، آیندۀ بیمه دیجیتالی خواهد بود و این امر دور از ذهن نیست. صنعت بیمه ممکن است به طور آهسته از تأثیرات فناوری دیجیتال در کسب و کارهای خود برخوردار شود که توسط مقررات، اندازه اوراق بهادار شرکتها و تمایل مشتریان به برقراری ارتباط با بیمهگران تقویت میشود؛ اما فشار در این زمینه رو به افزایش است.
تحول دیجیتال و «ذهنیت ساختهشده و سلطهگری» در مدیران بیمه
تحول دیجیتال احتمالاً به سرمایهگذاری قابل توجهی نیاز دارد
http://tejaratava.ir/?p=20742