• امروز : سه شنبه - ۲۵ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

محمد شریعتمداری به اردوی استقلال رفت پیام تبریک دکتر محمد هاشم نجفی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی جم به مناسبت فرارسیدن سیزدهم رجب ،سالروز میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر اصلاح آیین‌نامه معاملات هلدینگ خلیج‌فارس با رویکرد حمایت از ساخت داخل ابلاغ شد/ تولیدکنندگان داخلی به رعایت همه استانداردها و زمان‌بندی متعهد باشند/ انتخاب قطعی ما بین بخش دولتی و خصوصی برای تأمین تجهیزات و قطعات، بخش خصوصی خواهد بود/ مبنای خریدهای ما از این به بعد، کیفیت خواهد بود / دائمی شدن دبیرخانه نمایشگاه ایران پتروکم و پتروفن در دستور کار پیام تبریک محمد شریعتمداری به مناسبت میلاد امام علی(ع) نهاد تخصصی سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج‌فارس در حوزه نوآوری مجوز گرفت/ برقراری پیوند صنعت و دانش‌بنیان‌ها با پتروکم/ صندوق نوآوری و شکوفایی پشتوانه ضمانت‌نامه دانش‌بنیان‌هاست رقابت شرکت‌های ابزاردقیق ایران با شرکت‌های بین‌المللی تدوین سند کربن گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای افق ۲۰۵۰/ موفقیت هلدینگ خلیج‌فارس در مدیریت و کاهش ۳۷ میلیون‌تنی کربن سوزی در سال/ ۲ میلیارد فوت مکعب گاز همراه نفت در بیدبلند خلیج‌فارس به ثروت تبدیل شد امضای ۱۴ تفاهم نامه و ۳ قرارداد همکاری دستاورد پتروشیمی نوری از ایران پتروکم ۱۴۰۳

1
در راستای شفافیت عملکرد صنعت بیمه در خصوص میزان رضایتمندی بیمه گذاران از عملکرد صنعت

بیمه آمار نه ماهه شکایات بیمه گذاران از شرکت های بیمه منتشر شد

  • کد خبر : 164023
  • ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
بیمه آمار نه ماهه شکایات بیمه گذاران از شرکت های بیمه منتشر شد
با هدف شفافیت عملکردی، تسهیل در ثبت، بهبود فرایند رسیدگی اعلام شکایت بیمه گذاران از شرکت های بیمه، گزارش نه ماهه سامانه شکایات از سوی نهاد ناظر صنعت بیمه منتشر شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، آمار شکایات ۹ماهه سال ۱۴۰۳ که توسط بیمه گذاران شدگان و ذینفعان بیمه نامه در سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ثبت شده به تفکیک همه رشته ها از سوی نهاد ناظر صنعت بیمه انتشار یافت.
بر اساس این گزارش، شکایات مرتبط با رشته های ثالث، با ۴۳٫۱۹ درصد در صدر جدول شکایت است و دو رشته درمان و بدنه به ترتیب با ۲۱٫۳۱ درصد و ۱۸٫۶ درصد بیشترین سهم شکایات در بین رشته های بیمه را به خود اختصاص داده اند.
بر مبنای آمارهای اعلام شده این جداول بر پایه شرکت بیمه، تعداد کل شکایات ثبت شده، شکایات رسیدگی شده اعم از وارد و ناوارد و شکایت های در حال رسیدگی، تفکیک و در پورتال بیمه مرکزی بارگذاری شده است.
شایان ذکر است در این جداول، جایگاه شرکت های بیمه به صورت ماهانه تغییر می کند و و درصد شکایات وارده نیز در شرکت های مختلف، متفاوت است.
گفتنی است که سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی به دستور رییس کل بیمه مرکزی و با هدف تسهیل در ثبت، بهبود فرایند رسیدگی اعلام شکایت بیمه گذاران از شرکت های بیمه، راه اندازی شده و با این نشانی در دسترس عموم مردم قرار دارد.
برای مشاهده جداول آماری اینجا کلیک نمائید.

http://tejaratava.ir/?p=164023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰