• امروز : دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل شرکت ملی مس در جلسه کمیته راهبردی:

طرح «کیمیا» وارد فاز اجرایی شده است/تعریف چندین پروژه توسعه‌ای در قالب برنامه عملیاتی

  • کد خبر : 151226
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
طرح «کیمیا» وارد فاز اجرایی شده است/تعریف چندین پروژه توسعه‌ای در قالب برنامه عملیاتی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: طرح تولید یک میلیون تن کاتد مس (کیمیا) وارد فاز اجرایی شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مس پرس، پنجمین جلسه کمیته راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران امروز با حضور دکتر مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه، پیوست طرح «کیمیا» به منظور دستیابی به تولید یک میلیون تن کاتد مس مورد بررسی قرار گرفت و مولفه‌های اصلی آن تحلیل شد.

دکتر مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این جلسه با اشاره به ورود طرح کیمیا به فاز اجرایی افزود: هدف از تدوین برنامه عملیاتی طرح کیمیا، مشخص نمودن اقداماتی است که در ذیل آن باید اجرایی شود.   

وی با اشاره به اینکه این پیوست‌ها شامل هشت حوزه است، افزود: این حوزه‌ها مربوط به معدن، فناوری، فرهنگی اجتماعی، محیط زیست و ایمنی، منابع انسانی، مالی، پدافند غیرعامل و رسانه است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در مورد مولفه‌های پیوست فناوری گفت: تحقیق و توسعه، همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی، توسعه فناوری‌های نوین استخراج و فرآوری، ایجاد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و امنیت سایبری از جمله مواردی است که در این حوزه باید مدنظر قرار گیرند.

دکتر مدرس خیابانی تاکید کرد: استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند سرعت عملیات حفاری را افزایش دهد و همچنین به شناسایی ذخایر پنهان کمک کند.

http://tejaratava.ir/?p=151226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.