به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ محمدرضا کشاورز در این دیدار، طی نشستی صمیمی با همکاران، نمایندگان و کارگزاران استان از دستاوردهای شرکت مانند: کسب رتبه اول در دو شاخص فروش و بهروری و همچنین توانگری سطح ۱ در روزهای اخیر یاد کرد و این موفقیتها را مرهون تلاش همهی همکاران در همهی سطوح شرکت دانست.
وی با اشاره به برنامههای شرکت در سال آتی مانند: بهبود فرآیندها، ارائهی محصولات و خدمات متمایز، تبلیغات هدفمند و ورود به کسب و کار دیجیتال، اظهار امیدواری کرد که با یاری خداوند متعال، موفقیتهای ارزشمندی در سال جدید نصیب شرکت بیمه دی شود.
در ادامهی این نشست نیز همکاران، نمایندگان و شبکه فروش شعبه به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و شرایط موجود در بازار بیمه استان را به بحث گذاشته و بررسی نمودند.
در این سفر همچنین، مدیرعامل شرکت بیمه دی با مدیرکل بنیاد شهید استان نیز دیداری داشت که طی آن، نحوهی اجرای قرارداد جبران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. محمدرضا کشاورز در این دیدار ضمن تقدیر از همراهی و همدلی مسولان بنیاد شهید استان، بر تلاش شبانه روزی همکاران بیمه دی در ارائهی بهترین خدمت به قشر معزز خانواده شهدا و ایثارگران، تأکید نمود و برنامهها و تصمیمات جدید شرکت برای ارتقاء کیفیت به ذینفعان قرارداد بنیاد را برشمرد و اظهار داشت؛ با توجه به همراهی و همدلی موجود، این روند پُرشتاب و رو به جلو در حال حرکت است.