• امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳
2

جلسه مشاورین امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت امور اقتصادیی و دارایی به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد

  • کد خبر : 149033
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
جلسه مشاورین امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت امور اقتصادیی و دارایی به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد
جلسه مشاورین امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت امور اقتصادیی و دارایی به میزبانی پست بانک ایران و با حضور دکتر شیری مدیر عامل بانک، امروز یکشنبه 22 مهر سال جاری، در ساختمان مدیریت شعب شرق استان تهران برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که حجت الاسلام ثقفی مشاور امور ایثارگران وزیر امور اقتصادی و رحیمی نسب دبیر شورایعالی مشاوران وزراء بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند، دکتر شیری مدیرعامل بانک ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید مقاومت سید حسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه دبیر کل حماس و تمامی سرداران و فرماندهان شهید جبهه مقاومت و مردم مقاوم و مظلوم غزه و لبنان؛ ایثارگران را از سرمایه های ارزشمند و گرانقدر کشور دانست و بر تکریم آنها در بدنه دستگاهها و سازمان های کشور تاکید کرد.
مدیر عامل پست بانک ایران در گزارشی به سیر تحول تاریخی بانک پرداخت و عملکرد و دستاورهای آن را در عرصه خدمات رسانی به مردم عزیز کشور به ویژه در مناطق روستایی و تبدیل پست بانک ایران از یک بانک زیان ده به یک بانک سود ده تشریح کرد.
حجت الاسلام ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران در سخنانی ضمن تقدیر از گزارش ارائه شده توسط دکتر شیری و عملکرد و دستاوردهای بانک، گفت: حضور پست بانک ایران با این گستره و وسعت در مناطقی که از حداقل امکانات برخوردار بوده و این سطح از خدمات بانکی ارائه می شود، نشان از مدیریت عالی و دانش محور دارد.
وی افزود: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم و بندگان خدا وجود ندارد و کارنامه درخشان پست بانک ایران در بین بانکهای کشور و تبدل آن از یک بانک زیان به یک بانک موفق و سود ده؛ جایگاه آن را خاص و شایسته تحسین کرده است.
در ادامه جلسه آشتیانی کارشناس و تحلیل گر مسائل منطقه و جبهه مقاومت با تجلیل از ایثار گری ها و دلاوری های جبهه مقاومت و مردم مقاوم فلسطین و لبنان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ؛ با اشاره به آیات قرآن و احادیث و سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین ، مبارزه کنونی امت اسلام در برابر صهیونیسم جهانی را مصداق مبازره خیر در برابر شر دانست و در نهایت پیروزی را از آن حق طلبان دانست.
در این نشست دبیر شورایعالی مشاوران وزراء بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به نقش مهم ایثارگران در سیستم اقتصادی کشور، اقدامات و صورت گرفته برای حمایت ایثارگران در بدنه دستگاههای اجرایی را تشریح کرد و  بر توجه بیش از پیش مدیران و مسئولان به اجرای مصوبات و قوانین حمایتی از این قشر تاکید کرد. 
در ادامه این مراسم، سیروس معیری پور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران گزارشی کوتاه از فعالیت‌های امور ایثارگران پست بانک ایران ارائه کرد. 
بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم، حاضران در جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و حجت الاسلام ثقفی به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.
 

http://tejaratava.ir/?p=149033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰