• امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳
0

مدرسه دو کلاسۀ بیمه دانا در شهرستان جوانرود افتتاح شد

  • کد خبر : 148980
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
مدرسه دو کلاسۀ بیمه دانا در شهرستان جوانرود افتتاح شد
آیین افتتاح مدرسه دو کلاسۀ بیمه دانا با حضور دکتر مجتبی عطری عضو هیئت‌مدیره این شرکت و برخی مقامات استان کرمانشاه در شهرستان جوانرود برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر مجتبی عطری عضو هیئت‌مدیره این شرکت در مراسم افتتاحیۀ مدرسه  دو کلاسۀ بیمه دانا واقع در روستای سُرخبانِ سفلی از توابع شهرستان جوانرود که صبح روز سه‌شنبه ۱۷مهر‌ماه جاری با حضور مقامات استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود برگزار شد، از متولیان و دست‌اندرکاران برگزاریِ این مراسم و همچنین از زحمات و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان مرتبط در زمینۀ احداث مدرسه یادشده تشکر و قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه شرکت بیمه دانا یکی از شرکت‌های بزرگ بیمۀ کشور است، افزود: این شرکت علاوه بر ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم و بیمه‌گذاران، همواره در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی به ویژه در زمینه کمک به ساخت و احداث مدارس، تجهیز مراکز درمانیِ مناطق محروم و همچنین درمانگاه فرهنگیان سراسر کشور گام برداشته است. 


دکتر سیدمجتبی عطری با اشاره به نقش بسیار ارزشمند و چشمگیر معلمان در رشد و تعالیِ دانش‌آموزان، اظهار داشت: فراهم‌سازی بستر مناسب برای آموزش و پرورش، خدمتی در مسیر تلاش معلمان و تحصیل دانش‌آموزان است و به همین منظوراز همه عزیزانی که در امر خیر مدرسه‌سازی گام برداشتند و در ساخت این مدرسه مشارکت داشتند، نهایت تشکر و قدردانی را دارم. 
عضو هیئت‌مدیره بیمه دانا در این مراسم با تأکید بر اینکه طی مدت ۵۰ سالی که از عمر این شرکت می‌گذرد عمده خدمت‌رسانیِ انجام‌شده به قشر فرهنگیان و معلمان بوده است، افزود: بیمه دانا طی دو سال‌ونیم گذشته در زمینه بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث، بیش از ۲۷ میلیون خدمت به معلمان، فرهنگیان و دانش‌آموزان ارائه و همواره تلاش کرده است به هنگام بیماری از رنج و سختیِ آنان بکاهد و از حیث تأمین هزینه‌های درمانی تا حد امکان شرایط مناسبی را فراهم آورد. 
وی همچنین با اشاره به جایگاه والای مدرسه به عنوان محلی برای علم‌آموزی، تشریح کرد: مدرسه یکی از ارکان اصلی زندگی کودکانی است که آینده ایران و در گامی فراتر، آینده جهان را رقم خواهند زد. حقیقت این است که اگر از همان ابتدا مسیر تحصیل آن‌ها هموار شود، قادر خواهند بود آینده روشنی را برای کشور ترسیم کنند. امیدوارم در آیندۀ نه چندان دور، افراد برجسته و چهره‌های شاخصی از مدارس شهرستان جوانرود در مسیر اعتلا، توسعه و پیشرفت کشور، گام بردارند.  
ایشان در پایان سخنانش از آراس مرادی دانشجوی رشته پزشکیِ دانشگاه تهران که موفق به کسب رتبه پنج کنکور سراسریِ سال جاری در رشته علوم تجربی شده و از اهالی شهرستان جوانرود است نیز تقدیر و تشکر کرد. 
همچنین در ابتدای این نشست دکتر فردین یاوری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مسئولان بیمه دانا، از این شرکت بابت خدمات مناسب به فرهنگیان و توجه به حوزه آموزش و پرورش کشور قدردانی کرد. 
وی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در کشور ۵/۲ مترمربع است، اظهار داشت: در استان کرمانشاه با وجود زحمات و پیگیری‌های صورت گرفته به ویژه از سوی انجمن خیرین مدرسه‌ساز، این رقم بالاتر از ۶/۲ مترمربع است و در برخی از نقاط این استان حتی میزان تراکم، کمتر از رقم یادشده است.
بهزاد عزیزی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان جوانرود نیز در این مراسم از زحمات و حمایت‌های بی‌دریغ دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا در ساخت مدرسه دو کلاسۀ این شرکت در روستای سُرخبانِ سفلی واقع در شهرستان جوانرود تشکر و قدردانی کرد.
وی در ادامه این نشست با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این استان به ویژه شهرستان جوانرود و همچنین ضمن تأکید بر موضوع رشد و توسعه مدرسه‌سازی در کشور، عنوان کرد: امیدوارم در آیندۀ نزدیک شاهد تلاش‌های روزافزون در امر مدرسه‌سازی، در این منطقه باشیم.


گفتنی است در این مراسم، نادر انوری‌زاده رئیس شعبه کرمانشاه بیمه دانا، سرهنگ بهرام میرزایی فرمانده سپاه جوانرود، سرهنگ فرخی فرمانده نیروی انتظامی جوانرود، فرخ‌اله کرمی رئیس اداره راه روانسر، فلاح رستمی رئیس اداره راه جوانرود، عطاء قادری رئیس اداره محیط‌زیست، رئوف عبدی رئیس هلال‌احمر، سلیمان مرادی رئیس بنیاد مسکن، بهمن ویسی‌نور و مسلم باباجانی رئیس و نایب‌رئیس شورای شهر، احسان حق‌پناه بخشدار، مصطفی رجبی معاون فرمانداری و عثمان ولی‌زاده رئیس اداره آموزش و پرورش جوانرود نیز حضور داشتند. 

http://tejaratava.ir/?p=148980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰