• امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳
2

بازدید ائمه جمعه شمالغرب کشور از پتروشیمی ارومیه

  • کد خبر : 148878
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
بازدید ائمه جمعه شمالغرب کشور از پتروشیمی ارومیه
ائمه جمعه شمالغرب کشور در قالب «اردوی راهیان پیشرفت» از واحدهای مختلف شرکت پتروشیمی ارومیه و به ویژه طرح های توسعه‌ای شرکت بازدید کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، پتروشیمی ارومیه میزبان ائمه جمعه شهرستان های شمالغرب کشور در قالب « اردوی راهیان پیشرفت» بود. 

در این اردو که با حضور حجت الاسلام واالمسلمین رضوانی نسب، معاون نظارت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حجت الاسلام سیاح، مدیر معاونت سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد، ائمه جمعه شمالغرب کشور از واحدهای مختلف پتروشیمی ارومیه و همچنین پروژه ملی پلی آلومینیوم کلراید بازدید کرده و در جریان روند توسعه و پیشرفت شرکت قرار گرفتند.

اکبر اسمعیلی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه در این بازدید با ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه سالجاری و افزایش ۳۴ درصدی میزان تولید محصولات این شرکت، گفت: استراتژی تبدیل شرکت پتروشیمی ارومیه به قطب تولید کود شیمیایی منطقه در افق ۱۴۰۳ با رویکرد توسعه پایدار، مبنای فعالیت ها و طرح های توسعه ای شرکت  قرار گرفته است.

وی افزود: شرکت پتروشیمی ارومیه در راستای تکمیل زنجیره ارزش و حرکت در راستای استراتژی تعریف شده، با افتتاح واحد کودهای ترکیبی(NPK)، تولید محصول نیتروژن گوگردی را به سبد محصولات خود افزوده است که سهم شایانی در افزایش تولید، فروش و درآمد ارزی شرکت خواهد داشت.

اسمعیلی به پروژه ملی پلی آلومینیوم کلراید اشاره و خاطرنشان کرد: شمارش معکوس برای افتتاح این پروژه آغاز شده است و بزودی با حضور مقام ارشد وزارت نفت و هلدینگ خلیج فارس در مدار تولید قرار خواهد گرفت.

وی ظرفیت تولید پلی آلومینیوم کلراید جامد شرکت پتروشیمی ارومیه را ۲۳ هزار تن در سال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه میزان تولید شرکت پتروشیمی ارومیه به بیش از ۲۰۰ هزار تن افزایش خواهد یافت.

http://tejaratava.ir/?p=148878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰