• امروز : شنبه - ۲۱ مهر - ۱۴۰۳
2

پایان کار رسمی بیست و نهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران

  • کد خبر : 148857
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
پایان کار رسمی بیست و نهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران
مراسم اختتاميه بیست و نهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران با حضور قائم مقام مدیرعامل، عضو هیات عامل و معاونان، رئیس ستاد المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران و ورزشکاران در ورزشگاه امام رضا شهر مقدس مشهد برگزارشد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نصرت الله شهبازی در جمع ورزشکاران حاضر در این رقابت ها با بیان این که این بانک دارای نیروی انسانی متخصص، خوش فکر و دوراندیش است، گفت: ملی بودن یکی از شاخص ترین ویژگی های بانک ملی ایران است و صداقت و امانتداری همیشه و همواره سرلوحه امور بانک بوده و همه ما وظیفه داریم که از این ثروت عظیم کشور محافظت کنیم.

ضرورت توجه به ورزش 

وی در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این مسابقات ورزشی گفت: شما ورزشکاران علیرغم مشکلات و محدودیت هایی که برایتان پیش آمد اما با حوصله در این رویداد مهم ورزشی در رقابتی سالم در رشته‌های مختلف ورزشی شرکت کردید.

شهبازی با اشاره به این که باشگاه فوتبال بانک ملی ایران در سال ۱۳۲۷ تاسیس شد و افتخارات خوبی را رقم زد، تصریح کرد: باشگاه فوتبال بانک ملی ایران همواره یک باشگاه بازیکن ساز بوده و همیشه حمایت ویژه‌ای از ورزش داشته است .

وی با تاکید بر این نکته که زورخانه بانک ملی نیز مجموعه ای عظیم و ارزشمند در کشور است، یادآور شد: توجه به جوانان و رشد و شکوفایی آینده سازان کشور برای بانک ملی مهم است .

وی رشته هایی همانند کشتی‌، والیبال و شنا را از رشته های دانست که بانک ملی همواره در این رشته ها عنوان دار بوده است، گفت: با توجه به روحیات پهلوانی در بانک ملی هدف از ساخت زورخانه نشان دهنده امانت‌داری کارمندان بانک ملی ایران است.

شهبازی در پایان به عزم مدیرعامل در مقوله ورزش اشاره کرد و گفت: ورزش در ارتقای جسمی و روحی و روانی همکاران آثار مثبتی خواهد گذاشت بر این اساس برگزاری این جشنواره یک کار تیمی بزرگ بود که به خوبی اجرا شد و زمینه شادی و نشاط همکاران را فراهم کرد.

از استعدادهای جدید استقبال می کنیم

بیژن نصرتی رئیس ستاد المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران در بخش دیگری از این مراسم با تقدیر از تمامی عوامل اجرایی و دست اندرکاران این مسابقات گفت: در مدت برگزاری المپیاد، ما شاهد تعامل خوبی بین بخش‌های مختلف بودیم و این صمیمیت بسیار ارزشمند است.

وی با بیان این که دکتر نجارزاده برای برگزاری هر چه مطلوبتر این جشنواره ورزشی با حمایت ویژه خود سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد: حضور ورزشکاران از سراسر کشور در این جشنواره برای ما افتخار بود.

رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران با بیان این مطلب که برگزاری المپیاد ورزشی دختران و پسران کارکنان بانک در تابستان کار بزرگی بود، گفت: در حوزه‌ ورزش، سازمان برنامه و بودجه در حوزه سلامت و ورزش دست ما را باز گذاشته تا شاهد افزایش فعالیت در ورزش همگانی باشیم و باید این امر را هر چه بهتر محقق کنیم.

در پایان این مراسم نیز در محیطی گرم و صمیمی، به قهرمانان و برگزیدگان در رشته های والیبال، فوتسال، شنا، شطرنج، بدمینتون، کشتی، تیراندازی، دو و میدانی و تنیس روی میز توسط مدیران ارشد بانک مدال، جام و جوایز ارزنده ای اهدا شد تا بیست و نهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران، به زیبایی هرچه تمام تر به کار خود پایان دهد.

http://tejaratava.ir/?p=148857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰