• امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳
2

فروشگاه رفاه همراه کودکان در دنیای دیجیتال

  • کد خبر : 148758
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
فروشگاه رفاه همراه کودکان در دنیای دیجیتال
فروشگاه‌ رفاه برای اولین بار در اقدامی متفاوت با همکاری سرویس بومینو به مناسبت هفته ملی کودک اقدام به توزیع ۴ گیگ اینترنت هدیه کرده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ فروشگاه‌ رفاه با اتخاذ رویکردهای نوین مدیریتی و توسعه خدمات به مشتریان،  برای اولین بار در اقدامی متفاوت با همکاری سرویس بومینو همراه اول به مناسبت هفته ملی کودک اقدام به توزیع ۴ گیگ اینترنت هدیه کرده است.

سرویس بومینو همراه اول ارائه دهنده اینترنت پاک ویژه سنین ۳ تا ۱۸ سال می باشد که بنابر سلیقه والدین ایرانی مناسب سازی شده و کودکان و نوجوانان باتوجه به نوع بسته انتخابی این سرویس می توانند به انواع محتوای آموزشی، سرگرمی و خدماتی شامل فروشگاه ها و تاکسی اینترنتی دسترسی داشته باشند.

مشتریان عزیز رفاه می‌توانند از ۲۰ تا ۲۶ مهر با خرید از شعبات سراسر کشور، کد دستوری ۴ گیگ اینترنت هدیه بومینو رفاه را در فاکتور خود مشاهده و نسبت به فعالسازی آن اقدام نمایند.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه همواره در پی عمل به مسئولیت اجتماعی خود با مؤسسات مختلفی نظیر سازمان محیط‌زیست، سازمان اتیسم و … همکاری داشته است و  امیدوار است با این اقدام گامی نوین در صیانت از کودکان و نوجوانان ایران زمین در فضای مجازی برداشته باشد.

http://tejaratava.ir/?p=148758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰