• امروز : پنج شنبه - ۱۹ مهر - ۱۴۰۳
0

پتروشیمی دهدشت پیشگام در تحقق مسئولیت اجتماعی/یکهزار کوله پشتی به دانش آموزان نیازمند اهدا شد

  • کد خبر : 148560
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
پتروشیمی دهدشت پیشگام در تحقق مسئولیت اجتماعی/یکهزار کوله پشتی به دانش آموزان نیازمند اهدا شد
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت از اهدای یکهزار کوله پشتی به دانش آموزان نیازمند در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی این صنعت خبر داد.

به گزارش تجارت آوا، صنایع پتروشیمی دهدشت در راستای تعهد خود به مسئولیت‌های اجتماعی، ۱۰۰۰ کوله‌پشتی بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستانهای کهگیلویه بزرگ توزیع کرد.

محمد شکری، مدیرعامل این شرکت، در این باره اظهار داشت: که این اقدام با هدف حمایت از دانش‌آموزان مستعد و نیازمند صورت گرفته است تا بتوانند با انگیزه و امکانات بهتری به تحصیل خود ادامه دهند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت افزود: “ما به عنوان یک شرکت بومی و فعال در منطقه، مسئولیت خود را در قبال جامعه محلی جدی می‌گیریم و معتقدیم که سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش نسل آینده، یکی از بهترین راه‌ها برای توسعه پایدار منطقه است.

 وی همچنین تاکید کرد که این اقدام بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر شرکت در زمینه مسئولیت اجتماعی است و برنامه‌های دیگری نیز در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: این کوله‌پشتی‌ها با همکاری ادارات کمیته امداد به دست دانش‌آموزان نیازمند می رسد.

شکری تصریح کرد: شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت امیدوار است که این کمک‌ها بتواند بخشی از نیازهای تحصیلی این دانش‌آموزان را برطرف کرده و انگیزه‌ای برای ادامه تحصیل آنان باشد.

منبع: ایپنا

http://tejaratava.ir/?p=148560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰