• امروز : پنج شنبه - ۱۹ مهر - ۱۴۰۳
1

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد

  • کد خبر : 148542
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با حضور احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سابق و مهدی کرباسیان مدیرعامل اسبق این سازمان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی و همچنین معاونان، مدیران و کارکنان و مدیران شرکت‌های تابعه سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، احمد میدری با آروزی توفیق برای سالاری، مدیرعامل جدید این سازمان از خدمات موسوی، مدیرعامل سابق و مجموعه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی تقدیر کرد و گفت: درخصوص سازمان تأمین اجتماعی با توجه به پیچیدگی‌های موجود، باید کسی را انتخاب می‌کردیم که تجربه مدیریت این سازمان یا سازمان‌های مشابه را داشته باشد.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی به اندازه سازمان مالیاتی وصولی دارد و به اندازه وزارت بهداشت و درمان بار مدیریت درمان کشور را به دوش می‌کشد. از این جهت نتیجه مجموعه بررسی‌ها این شد که مدیریت این سازمان را به آقای سالاری بسپاریم و امیدواریم که ایشان در این مسیر موفق باشند. دکتر سالاری فردی است که می‌تواند آرزوها را به هدف تبدیل کند. چون آرزو امری دست نیافتنی است اما هدف چیزی است که قابل تحقق است و مدیرعامل جدید سازمان حائز این توانایی است. ایشان کسی است که توانست متناسب‌سازی و نسخه الکترونیکی را در سازمان آغاز کند و ان‌شاالله پس از این نیز موفق خواهد بود.

بر اساس این گزارش، متن حکم انتصاب مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر مصطفی سالاری
سلام علیکم
نظر به مراتب تعهد، شایستگی، صلاحیت‌های علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست سازمان تأمین اجتماعی» منصوب می‌شوید.
توفیق شما در انجام وظایف در راستای جهت‌گیری‌های راهبردی دولت چهاردهم و وزارت متبوع با تعهد به اهداف قانون اساسی، سند چشم‌انداز سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و برنامه هفتم پیشرفت از درگاه خداوند متعال خواستارم.
احمد میدری

http://tejaratava.ir/?p=148542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰