• امروز : چهارشنبه - ۱۸ مهر - ۱۴۰۳
1
نائب رئیس هیأت‌مدیره بانک سینا:

توسعه بانکداری دیجیتال نیاز امروز جامعه بانکی است

  • کد خبر : 148479
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
توسعه بانکداری دیجیتال نیاز امروز جامعه بانکی است
نائب رئیس هیأت‌مدیره بانک سینا در سفر به منطقه گیلان، از شعب استان بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران، از نزدیک در جریان مسائل و دیدگاه‌های آنان قرار گرفت.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، احمد سلمانی آرانی، نائب رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، در این بازدید با تأکید بر جذب منابع بیشتر و افزایش سهم بازاری بانک، اذعان داشت: بانک سینا می‌تواند با تکیه بر زیرساخت‌های قوی و استفاده از ظرفیت‌های ریالی و ارزی صندوق توسعه ملی، ضمن کسب درآمد بیشتر، منابع ارزان قیمت خود را افزایش داده و قیمت تمام شده پول را کاهش دهد.
وی با اشاره به رقابت موجود در شبکه بانکی برای جذب بیشتر منابع، تصریح کرد: همکاران باید با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی و درک درست از بازارهای هدف، زمینه افزایش سهم از بازارهای مالی را برای بانک فراهم کرده و در بهبود هرچه بیشتر جایگاه رقابتی بانک کوشا باشند.
سلمانی آرانی یادآور شد: توسعه خدمات الکتـرونیک و دیجیتال، نیاز امروز بانک سینا است و این بانک در نظر دارد با سرمایه‌گذاری مناسب در حوزه فناوری اطلاعات زمینه بهره‌مندی بیشتر مشتریان از خدمات بانکی را فراهم آورد.
نائب رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا با اشاره به لزوم اصل جانشین پروری در بانک گفت: تمامی مدیران و رؤسای بانک همواره باید دانش و اطلاعات خود را به همکاران انتقال داده و در بحث جانشین پروری کوشا باشند.
سلمانی آرانی، وفادارسازی مشتریان را کم‌ هزینه‌تر از جذب مشتری جدید دانست و گفت: وفادارسازی مشتریان قدیمی برای بانک، به مراتب هزینه‌کمتری نسبت به جذب مشتریان جدید دارد؛ که این امر تأثیر بسزایی در جذب منابع و افزایش فروش محصولات بانک دارد.

http://tejaratava.ir/?p=148479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰