• امروز : چهارشنبه - ۱۸ مهر - ۱۴۰۳
0
به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی انجام شد؛

دیدار رییس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه با فرمانده انتظامی استان خوزستان

  • کد خبر : 148445
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
دیدار رییس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه با فرمانده انتظامی استان خوزستان

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار روابط عمومی، رضا طاهری رییس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه با سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان دیدار نمودند. این دیدار با همراهی محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و […]

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار روابط عمومی، رضا طاهری رییس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه با سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان دیدار نمودند.

این دیدار با همراهی محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و محمود حسن‌پور مدیر بازرسی و نظارت، روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ در دفتر فرمانده انتظامی استان خوزستان انجام شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان با تشکر از حضور رییس هیات مدیره و هیات همراه اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی با ایثارگری و خالصانه در راستای خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیت اجتماعی در استان خوزستان تلاش می‌کنند.

وی افزود: شرکت فولاد خوزستان در چرخه ی زنجیره تولید و اشتغال‌زایی در استان نقش بسزایی ایفا نموده است.

در ادامه رضا طاهری رئیس هیات مدیره فولاد خوزستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فولاد خوزستان، گفت: نیروی انتظامی، همراه و پشتیبان امنیت اجتماع و صنعت و تولید در استان خوزستان است.

وی گفت: نیروی انتظامی بی تردید، سهم بزرگی در امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را ایفا می نماید و این مهم مرهون تلاش‌های شبانه روزی کلیه عزیزانی است که بی ادعا و جان برکف و شبانه روز در حال خدمت هستند.

گفتنی است، در این دیدار مسائل مرتبط با حوزه امنیت فولاد خوزستان نیز، مورد گفتگو قرار گرفت.

http://tejaratava.ir/?p=148445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰