• امروز : پنج شنبه - ۱۲ مهر - ۱۴۰۳
0
«اتیلن» عنوان درآمدزاترین محصول مارون را به خود اختصاص داد؛

وضعیت مساعد پتروشیمی مارون در بازار صادراتی

  • کد خبر : 147616
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸
وضعیت مساعد پتروشیمی مارون در بازار صادراتی
مقدار فروش محصولات پتروشیمی مارون در بازار صادراتی ۴۲ هزار و ۱۴ تن در سامانه کدال به ثبت رسید و این مقدار فروش در مقایسه با سال گذشته ۱۹۷ درصد رشد را از خود بر جای گذاشته است.

به گزارش تجارت آوا، شرکت پتروشیمی مارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری، درآمد عملیاتی که در این دوره ماهانه از خود بر جای گذاشت را برابر با ۴ هزار و ۳۹۹ میلیارد تومان به ثبت رساند. این شرکت پتروشیمی در ۶ ماه اخیر میزان درآمد تجمیعی که از فروش محصولات به دست آورد را بالغ‌بر ۲۴ هزار میلیارد تومان شناسایی کرد.

پتروشیمی مارون میزان درآمدی که در شهریورماه به اطلاع سهامداران رساند از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین سهم درآمدزایی متعلق به بازار داخلی با ۲ هزار و ۹۵۷ میلیارد تومان بود که دربرگیرنده‌ی ۶۷ درصد از درآمد ششمین ماه سال مالی “مارون” بود، همچنین بازار خارجی نیز یک هزار و ۴۴۱ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

عملکرد “مارون” در کسب درآمد ماهانه

درآمد ماهانه‌ای که پتروشیمی مارون در شهریورماه ۱۴۰۳ به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۳ درصد افزایش را تجربه کرد، همچنین درآمد‌های تجمیعی این پتروشیمی طی ۶ ماه گذشته با نزدیک به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد. میزان درآمدی که در شهریورماه از سوی مارون به ثبت رسید در مقایسه با میانگین درآمدی در ۵ ماه گذشته ۱۲ درصد بالاتر بود.

وضعیت مساعد پتروشیمی مارون در بازار صادراتی+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که پتروشیمی مارون در شهریورماه از خود بر جای گذاشت مربوط به «اتیلن» با یک هزار و ۳۰ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول ۲۵ میلیون تومان در ازای هر تن شناسایی شد، محصول بعدی نیز متعلق به «پلی‌پروپیلن (صادراتی)» با مبلغ ۹۵۶ میلیارد تومان به ثبت رسید.

مقدار فروش ماهانه “مارون” در شهریورماه

مقدار فروش ماهانه پتروشیمی مارون در شهریورماه ۱۴۰۳ برابر با ۱۶۳ هزار و ۲۳ تن بود که از ۲ بخش داخلی و صادراتی تشکیل شد، بیشترین مقدار فروش ماهانه مارون مربوط به بازار داخلی با ۱۲۱ هزارتن بود، مقدار فروش ماهانه پتروشیمی مارون در ششمین ماه سپری‌شده از سال مالی نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۵۱ درصدی بود.

وضعیت مساعد پتروشیمی مارون در بازار صادراتی

مقدار فروش محصولات پتروشیمی مارون در بازار صادراتی ۴۲ هزار و ۱۴ تن در سامانه کدال به ثبت رسید و این مقدار فروش در مقایسه با سال گذشته ۱۹۷ درصد رشد را از خود بر جای گذاشته است و این موضوع را می‌توان بر این باور دانست که مارون بازار موفقی را پیدا کرده و توانسته حوزه صادرات محصولات خود را قوی کند.

منبع: ایپنا

http://tejaratava.ir/?p=147616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰