• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
0

دیدار مدیرعامل بیمه حکمت صبا با فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

  • کد خبر : 147515
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
دیدار مدیرعامل بیمه حکمت صبا با فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
در دیدار دکتر بهاری فر مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه حکمت صبا با امیرکیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، بر اهمیت ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت و متمایز به کارکنان ارتش تاکید شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، امیرحیدری در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل این شرکت و هیات همراه ، بر اهمیت ارائه خدمات شایسته و مطلوب به کارکنان ارتش و نیروی زمینی تاکید کرد و گفت : امیدواریم شرکت بیمه حکمت صبا با خدمت رسانی و پاسخگویی به موقع ، خدمات شایسته و مطلوبی را به کارکنان ارتش و نیروی زمینی ارائه نماید که با روند رو به رشدی که این شرکت در پیش گرفته است امیدواریم شاهد موفقیت های روزافزون آن نیز باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین بر اهمیت ارائه پوشش های بیمه ای متنوع تاکید کرد و گفت: امید است این شرکت با بهره مندی از تجربه مناسب و طرح های جدید در امر بیمه گری بتواند کمک شایانی را هنگام سیل ، زلزله ، آتش سوزی ، تصادفات و … به کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران ارائه نماید.

در ادامه دکتر بهاری فر ضمن تبریک ایام گذشته هفته دفاع مقدس و تشکر از امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش همیشه قهرمان اظهار داشت : با جلسات متعددی که در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتیم ، سعی داریم در حوزه های مختلف بیمه ای خدمات شایسته و متمایزی را به کارکنان محترم آن ارائه نماییم.

ایشان همچنین به عملکرد مالی مثبت شرکت بیمه حکمت صبا اشاره کرد و گفت: با عنایت به اطلاعات صورت های مالی در ۶ماهه اخیر ، این شرکت در راستای سودمحوری حرکت مستمر و روبه رشدی را ادامه خواهد داد.
دکتر بهاری فر همچنین به پرداخت سریع و به موقع خسارت های مربوط به کارکنان ارتش اشاره کرد و گفت: امروز با کارشناسی دقیق و پیگیری پرونده های خسارتی که مربوط به ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد ، این شرکت اقدامات مناسبی را برای پرداخت هر چه سریع تر خسارت به حادثه دیدگان انجام نموده است.

در پایان این دیدار ، طرفین با اعلام آمادگی انجام هرگونه همکاری دوجانبه ، بر برگزاری جلسات کارشناسی و فنی در جهت خدمت رسانی به کارکنان محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

http://tejaratava.ir/?p=147515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰