• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
0

پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بمناسبت حمله موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک کش صهیونیستی

  • کد خبر : 147498
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بمناسبت حمله موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک کش صهیونیستی
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با انتشار پیامی ، مجموعه حملات موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر ضد اهداف و تاسیسات نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی را در راستای دفاع مشروع و در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه این رژیم جعلی و کودک کش توصیف کرد.

متن پیام مهندس محمدرضا دانیاری بدین شرح است:

انا من‌المجرمین منتقمون

ان وعدالله حق. همانا وعده الهی حق است

جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه ، سیدحسن نصرالله سید محور مقاومت و سردار شهید نیلفروشان شامگاه سه‌شنبه با پاسخی کوبنده رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته به استیصال درآورد و جهان بار دیگر شاهد عظمت ایران اسلامی بود. 

جمهوری اسلامی ایران همانگونه که وعده داده بود انتقام شهدای محور مقاومت را از رژیم کودک‌کش و نسل‌کش صهیونیستی گرفت و نشان داد که هیچ اقدامی از سوی این رژیم بی‌پاسخ نخواهد بود.

 پاسخی منطبق بر قوانین بین‌المللی که در صورت هر گونه اقدامی از رژیم صهیونیستی پاسخی کوبنده‌تر از آنچه امشب جهانیان شاهد آن بودند را خواهد داد. 

رژیم صهیونیستی همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند باید از روی کره خاکی محو شود و آن روز دور نیست. نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان قلب جهان اسلام همواره حامی مظلومان و مستضعفان جهان اسلام بوده و با اقدام اخیر خود نشان داد که تا ستادن کامل حق مظلومان جهان از پای نخواهد نشست. 

ایران اسلامی تا نابودی کامل رژیم جنایتکار صهیونیستی به اقدام‌های کوبنده خود ادامه خواهد داد به امید پیروزی کامل حق بر باطل. نتانیاهو بداند که ایران همواره به دنبال برقراری صلح در جهان بوده و منطبق بر قوانین بین‌المللی بساط این رژیم را در هم خواهد پیچید. 

شرکت لوله‌سازی اهواز هم در پشتیبانی از اقدامات نظام جمهوری اسلامی تمام توان خویش را به کار خواهد گرفت و حمایت‌های لازم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد‌.

محمدرضا دانیاری مدیرعامل و‌ نایب رییس هیات مدیره شرکت لوله سازی اهواز

http://tejaratava.ir/?p=147498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰